Hop til indhold

Pandoras mave - og Milles :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst løven disel
Man kan faktisk godt mærke at der har været pause med udstillingerne, har slet ikke fået noget kage :megaked: At man ikke kan se manglen på kage er noget helt andet :bigsmile.

 

Husker faktisk bedre kagerne fra sidste års udstillinger end bedømmelserne :lol:

 

Uh Disel på udstilling :lun: Så kan man jo få lov at hilse på den lille lækkerrøv :banan:

 

det er da planen hvis han ejner sig hvilket vi/jeg håber han er så ja du får ham nok af se der :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 303
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst løven disel
Det lyder godt :mrgreen:

 

Altså det vigtigste til udstilling er KAGEN.. Jeg kommer personligt kun pga den altid tilstedeværende kage :mums: og jeg bliver meget skuffet når "nogen" (læs Marie Louise Rams) kommer med en squashkage med OSTEglasur :badr:

 

Alt andet er nemt nok.. Han skal bare lære at stå på et bord og gå rundt i ring.. Bordet er han trænet til herfra... Og du er jo nødt til at gå med ham i snor sådet bliver ikke noget problem...

 

Og jeg gentager lige at KAGEN er vigtigst... :mrgreen:

 

så kan jeg se jeg er på rette vej laver flotte gode kager uden squash :lol:

og alt andet kommer af sig selv :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

haha så skal jeg nok klar mig for jeg er lige så godt til at spise kage som til at lave dem hihi elsker at bage :sjov:
Det glæder vi os til :mrgreen:

 

Hæ! Du er den fødte udstiller :mrgreen:
Lige mine ord :mrgreen:

 

Ja og mennesker er heller ikke særligt godt udforsket, der mange hvis og måske´er. så det du gør er absolut fint. folk lader sig heller ikke skille fordi der kommer et barn med spalte, og sansynligheden for at det sker igen er lille.
Det var præcis det han skrev... Han synes ikke jeg skulle fjerne dem begge fra avlen, men bare lade være at parre de to igen for en sikkerheds skyld.. Og så give folinsyre en måned før hun skulle parres..Så det prøver jeg

 

Ja det kan jeg skrive under på:klap2::vinder:
:slem:

 

Man kan faktisk godt mærke at der har været pause med udstillingerne, har slet ikke fået noget kage :megaked: At man ikke kan se manglen på kage er noget helt andet :bigsmile:

 

Husker faktisk bedre kagerne fra sidste års udstillinger end bedømmelserne :lol:

 

Uh Disel på udstilling :lun: Så kan man jo få lov at hilse på den lille lækkerrøv :banan:

Kageren e også meget mere vigitge end bedømmelserne.. Vi har også altid de bedste kager. .Folk snakker om dem viden omkring :mrgreen:

 

bare se på seb og martin ( min veninne og hendes kærste ) de har fået en skøn dreng med ganespalte og de ved ikke helt hvorfor de tror strees og røg men kan ikke vides med sikkerhed .....
Og man kommer jo til at elske dem :lun:

 

så kan jeg se jeg er på rette vej laver flotte gode kager uden squash :lol:

og alt andet kommer af sig selv :-D

Præcis :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt :mrgreen:

 

Altså det vigtigste til udstilling er KAGEN.. Jeg kommer personligt kun pga den altid tilstedeværende kage :mums: og jeg bliver meget skuffet når "nogen" (læs Marie Louise Rams) kommer med en squashkage med OSTEglasur :badr:

 

Alt andet er nemt nok.. Han skal bare lære at stå på et bord og gå rundt i ring.. Bordet er han trænet til herfra... Og du er jo nødt til at gå med ham i snor sådet bliver ikke noget problem...

 

Og jeg gentager lige at KAGEN er vigtigst... :mrgreen:

 

Troede aldrig at jeg skulle kunne lave en kage, som Janni ikke ville kunne lide:shock::genert:

 

Ud af de 20 kager (eller sådan noget) jeg har lavet til diverse løvekomsammener så er det den kage, der altid vil blive husket og jeg altid vil græmme mig over:megaked:

-MEN kæresten var så vældigt begejstret over den da den kom med hjem igen..!

 

Du fik også GODE hjemmelavede frikadeller på udstillingen, men dem husker du jo selvfølgelig ikke:fornaermet:

 

 

 

 

Løven disel: Du er SÅ velkommen på udstillerholdet:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Troede aldrig at jeg skulle kunne lave en kage, som Janni ikke ville kunne lide:shock::genert:

 

Ud af de 20 kager (eller sådan noget) jeg har lavet til diverse løvekomsammener så er det den kage, der altid vil blive husket og jeg altid vil græmme mig over:megaked:

-MEN kæresten var så vældigt begejstret over den da den kom med hjem igen..!

 

Du fik også GODE hjemmelavede frikadeller på udstillingen, men dem husker du jo selvfølgelig ikke:fornaermet:

 

 

 

 

Løven disel: Du er SÅ velkommen på udstillerholdet:vinken:

 

:yeah::vinder:

Link til indlæg
Del på andre sites

Troede aldrig at jeg skulle kunne lave en kage, som Janni ikke ville kunne lide:shock::genert:

 

Ud af de 20 kager (eller sådan noget) jeg har lavet til diverse løvekomsammener så er det den kage, der altid vil blive husket og jeg altid vil græmme mig over:megaked:

-MEN kæresten var så vældigt begejstret over den da den kom med hjem igen..!

 

Du fik også GODE hjemmelavede frikadeller på udstillingen, men dem husker du jo selvfølgelig ikke:fornaermet:

 

 

 

 

Løven disel: Du er SÅ velkommen på udstillerholdet:vinken:

Jo men frikadeller og kage er ikke det samme jo... Jeg vil have dødakiksekage..eller den chokoladekage jeg selv havde lavet i tidernes morgen på en udstilling i Herning. Jeg græd hele vejen hjem og svor at jeg aldrig igen ville æde kage..Men se jeg glemte det..Jo mere dumping, jo bedre kage :engel:

 

Jeg tror næsten HF underforum Løwchen kommer frem som noget af det øverste, hvis man googler "kage"...

 

Glæder mig til at jeg skal nusse nyfriserede løver på udstilling igen... og til at spise kage selvfølgelig...

Vi glæder os også til at se dig igen..og Elly og Otto :lun:

 

Så må vi prioritere emnet højere herinde..!!!
JA kage er slet ikke højt nok prioriteret :fornaermet:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Jo men frikadeller og kage er ikke det samme jo... Jeg vil have dødakiksekage..eller den chokoladekage jeg selv havde lavet i tidernes morgen på en udstilling i Herning. Jeg græd hele vejen hjem og svor at jeg aldrig igen ville æde kage..Men se jeg glemte det..Jo mere dumping, jo bedre kage :engel:

 

Vi glæder os også til at se dig igen..og Elly og Otto :lun:

 

JA kage er slet ikke højt nok prioriteret :fornaermet:

 

jeg vil love alle jer der er med på den første udstilling jeg skal med disel at lave en god kage som i alle kan smage hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

janni hvordan går det enligt med mille ????

sker der noget på den front ?

sker der noget på den front ?Det går fint hvis du spørger hende..Hun æder, sover og blander sig i alt..Men temperaturen er totalt stabil.. hun blev røntgenfotograferet i dag.. og babyerne er længere henne (mere udviklede) end Pandoras var da hun blev fotograferet.. Jeg tror hun føder i morgen.. Men hun påstår selv på onsdag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
sker der noget på den front ?
Det går fint hvis du spørger hende..Hun æder, sover og blander sig i alt..Men temperaturen er totalt stabil.. hun blev røntgenfotograferet i dag.. og babyerne er længere henne (mere udviklede) end Pandoras var da hun blev fotograferet.. Jeg tror hun føder i morgen.. Men hun påstår selv på onsdag :mrgreen:

 

nej hvor skønt så kom det også lidt bag dig at hun var længer hende ind du regnede med hihi

det lyder som et skønt hunde liv hehe bare nyde livet hos janni mor :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...