Hop til indhold

Figuranter søges Fyn


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

vi vil forresten meget gerne mødes med jer d 21. Hvornår på dagen tror du sådan ca i er færdige?

 

Aner det ikke. Vi skal op i juniorklassen og bedømmelserne starter kl 10.00, så vi skal vel ind omkring 11-12?

Om vi kommer videre, ved jeg ikke - jeg synes jo at han er den dejligste af dem alle. :lun: Men med hans hoppegen, så er det nok ikke sikkert at dommeren synes det :mrgreen:

 

Jeg gætter på det bliver midt eftermiddag? 14-15 stykker? Du får lige mit nummer i en PM.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aner det ikke. Vi skal op i juniorklassen og bedømmelserne starter kl 10.00, så vi skal vel ind omkring 11-12?

Om vi kommer videre, ved jeg ikke - jeg synes jo at han er den dejligste af dem alle. :lun: Men med hans hoppegen, så er det nok ikke sikkert at dommeren synes det :mrgreen:

 

Jeg gætter på det bliver midt eftermiddag? 14-15 stykker? Du får lige mit nummer i en PM.

 

super vi er jo kun en halv time væk så hvis han ryger i store ring så sender du bare en sms :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare dejligt at høre at det gik så godt i går, og at du nu har fået en afklaring på hvad der sker, når han knurrer ad andre hanhunde, og at du ved hvordan du skal handle på det.:klap:

 

ja jeg kan mærke at jeg er virkelig lettet over at det "bare er det" jeg havde virkelig frygtet at hun bare ville kigge på ham og sige at han var syg i hovedet :oops:

 

der er indkøbt ny line i plantorama i dag. De holdt udsalg så jeg fik den for 30 kr :banan: hverken der eller i petworld havde de dog et halvkvæl jeg kunne lide, det skulle helst være et blødt et så det sidder behageligt, og det var ikke til at få. Så jeg må nok bestille et på nettet

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror primært det er for mine nervers skyld. så behøver jeg ikke at være bange for at han får vredet sig ud af halsbåndet :genert: der er jo tale om hunden der har brudt ud af 3 seler inkl en k9 :stupid:

 

 

Oki hehe alligevel imponerende at han kan mosle sig ud af det :-) Men giver god mening så du kan blive rolig omkring det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Oki hehe alligevel imponerende at han kan mosle sig ud af det :-) Men giver god mening så du kan blive rolig omkring det :-)

 

ja hvis jeg skal sende rolige signaler ned til hunden så skal jeg godt nok stole på at han ikke stikker af :lol: den sele han har nu stoler jeg på, men hun mente at jeg ikke har ordentlig kontakt til ham når snoren går ud fra ryggen. Og vi prøvede at bruge hans normale halsbånd og jeg kunne så nemt mærke en forskel i kontakten

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg kan mærke at jeg er virkelig lettet over at det "bare er det" jeg havde virkelig frygtet at hun bare ville kigge på ham og sige at han var syg i hovedet :oops:

 

der er indkøbt ny line i plantorama i dag. De holdt udsalg så jeg fik den for 30 kr :banan: hverken der eller i petworld havde de dog et halvkvæl jeg kunne lide, det skulle helst være et blødt et så det sidder behageligt, og det var ikke til at få. Så jeg må nok bestille et på nettet

 

Det lyder godt det hele.

 

Jeg kan hilse og sige, at Nome's zebra-stribede fleece står rigtig godt til en sort lab

Link til indlæg
Del på andre sites

uh så kan de også matche :slem: jeg skal helt sikkert kigge på nome :5up:

 

Det ville nemlig være ret flot til ham med zebrastriber, ja eller en hvilken som helt anden kontrastfarve. Alt passer jo til hans farve.

 

Og så skal jeg da vist i Plantorama i morrgen. Synes det er en ret så dyr forretning på mange områder, men når der er udsalg i deres dyreafdeling, er der gerne mange gode penge at spare.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved at Maiken har Hurtta halvkvæl på lager til nedsat pris, jeg er ihvertfald glad for mine. Nemlig af den årsag, at hundebasserne ikke kan trække sig ud, og de er rigeligt stærke til større hunde.

 

hun havde dem fremme i går, men han ligger åbenbart mellem 2 størrelser i hurrtas model så hun anbefalede mig at finde et andet mærke :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg står også til rådighed hvis du er i området Skipper-mor. Bosse har det godt lige pt. Men jeg vil dog ikke lade ham hoppe op/ud af bil.

 

Fortsat god arbejdslyst :-D

 

det vil vi rigtig gerne, jeg har ikke ville skrive til dig fordi du ikke har været herinde og jeg ikke vidste om det var blevet værre med Bosse. Jeg bestiller det halsbånd og så snart det kommer så går vi igang med træningen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

første figurant session var lidt af et antiklimaks. Skipper var fuldstændig ligeglad med Chinook :lol: og havde fuld fokus på mig. Det er selvfølgelig positivt men yderst atypisk.

 

Jeg havde endda givet ham en sele på udover halvkvælet af frygt for at han skulle hive sig ud af halsbåndet, så havde jeg da noget at gribe fat i inden han sprang på chinook, men laila kunne lige så godt have stået der uden hund :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

første figurant session var lidt af et antiklimaks. Skipper var fuldstændig ligeglad med Chinook :lol: og havde fuld fokus på mig. Det er selvfølgelig positivt men yderst atypisk.

 

Jeg havde endda givet ham en sele på udover halvkvælet af frygt for at han skulle hive sig ud af halsbåndet, så havde jeg da noget at gribe fat i inden han sprang på chinook, men laila kunne lige så godt have stået der uden hund :roll:

 

Måske fordi han var på udebane og ikke hjemme i sine vante omgivelser?

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske fordi han var på udebane og ikke hjemme i sine vante omgivelser?

 

godt bud, men han reagerer også på hanner når vi ellers er fremmede steder. Jeg tror dog måske at jeg var mere afslappet. Jeg vidste jo at laila kendte til vores problemer og at hun havde styr på situationen hvis skipper skabte sig, men om han kunne mærke det :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske svensk/jyske hunde bare ikke er farlige :blink:

 

Måske du selv er inde på et eller andet. Hvordan har folkene i enden af den anden snor - altså hanhunde ejeren opført sig?

Et skud i tågen kunne være at Skipper måske kan mærke at ejeren til den anden hanhund er usikker og måske derfor lige knurre af den anden hund, bare for at være sikker på at den ikke generer hverken ham eller dig? :vedikke:

 

Chinook var ganske rigtig stille og rolig og var faktisk lige så lidt interesseret i Skipper, som Skipper var i Chinook. Chinook var nemlig meget træt og havde meget fokus på mig og ikke rigtig på ret meget andet. Måske lige en af de andre Berner, men Skipper var ikke interessant. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg gik ud af bilen og hilste på chinook og Laila mens skipper sad i bilen. Han kunne dog se os. Så gik laila først ind på boldbanen og vi fulgte efter. Vi snakkede lidt med hinanden mens vi gik frem og tilbage, men ellers havde vi selvfølgelig mest fokus på hundene. Måske han har opfattet at det var en vi "kendte" :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

så gjorde han det sgu igen :stupid: golden og bosse :hjerte: stillede op her i eftermiddags. Vi havde aftalt ikke at hilse før efter træningen så skipper vidste ikke at det var nogen vi kendte. Men det var præcist det samme som sidst, fuld fokus på mig! Han så da at Bosse var på den anden side af vejen, men ingen reaktion :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har sjældent set SÅ god en kontakt - og den var jo nærmest umulig at bryde. Og der var endda masser af belastning på.

 

Jeg er helt vildt fuld af beundring over jeres kontakt der. Virkelig flot stykke arbejde :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...