Hop til indhold

Burek- en polsk internathund er blevet dansk.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 186
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, nu ved jeg godt, at Rexens tråd er blevet spammet med Obi, men pyt med det :mrgreen:

 

Men altså, aldrig og jeg mener aldrig, har vi haft sådan en nem omplaceringshund inden for dørene, som Obi. Hold op hvor er han bare dejlig :hjerte:

Han har sovet trygt og godt hele natten på sofaen, fik ellers tilbudt, at han godt måtte sove sammen med mig, nede på gulvet på madrassen, men neej..det skulle være sofaen, så jeg måtte bare sove helt alene :megaked:... er jo vant til at Tulle ligger ved siden af mig :-D

Nå, nu må vi se om han bliver afsat på Lørdag, den lille hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tanken har overhovedet ikke strejfet mig :engel::-D

 

Tror ikke, at det går. Nu er Rex lige faldet godt til og han er jo ikke specielt glad for andre hunde, så jeg vil ikke udfordre skæbnen.

 

Okay. Så må vi se om Joey kan blive fristet:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik Obi et nyt hjem?

 

Nej desværre :( der var en der lød meget lovende, men som desværre aldrig dukkede op.

Folk kan da idet mindste ringe og sige, at de har fortrudt, istedet for bare, at blive væk.

Så han er stadigvæk til adoption, den lille nuserhund. :lun:

Han er begyndt, at sove sammen med mig om natten, istedet for på sofaen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej desværre :( der var en der lød meget lovende, men som desværre aldrig dukkede op.

Folk kan da idet mindste ringe og sige, at de har fortrudt, istedet for bare, at blive væk.

Så han er stadigvæk til adoption, den lille nuserhund. :lun:

Han er begyndt, at sove sammen med mig om natten, istedet for på sofaen.

 

Altså ja, folk kan da i det mindste melde afbrud og ikke bare blive væk:evil: Det er et levende væsen det handler om.

Hvor sover de andre henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og man spilder en masse tid og energi på useriøse henvendelser :evil:

 

Jamen Rex sover inde i vores "gamle" stue og Tulle og Bella sover sammen med min bedre halvdel inde i vores senge.

Og Obi og jeg sover på en madras ude i vores "nye" stue.

Og lige nu ligger Obi og tøserne herude i den nye afdeling og sover deres skønhedssøvn.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

En lille opdatering på Rex.

Efter 2 måneder, er den "lille" hund, begyndt at blive selvstændig og stædig.

Den anden dag, da han skulle luftes og vi er ude midt på vejen ( rimelig trafikeret vej,.. til den ene side er der god oversigt, men vejen slår et sving til den anden og man kan ikke se om der kommer biler, så når vi skal over vejen, er det efter gehør) standser han pludselig op og vil ikke længere. Han har fået færten af en død fugl, der er blevet kørt over og ligger 10 meter længere hen ad vejen.

Der står jeg så, og hiver og trækker i ham, mens han står og snuser op i luften og slikker sig om munden.

Men jeg får da med møje og besvær trukket ham væk fra vejen, der kom heldigvis ingen biler og over på den anden side og begynder, at gå op ad markvejen, med en meget modvillig hund, der stadigvæk sniffer og slikker sig om munden og kaster længselsfulde blikke i retningen af ådslet.

Han har dårlig nok tid til, at besørge stort og småt og vil hele tiden tilbage, men langt om længe får jeg ham så så langt væk fra den lækre lugt, at vi kan fortsætte lufteturen og da jeg ikke vil stå ude på vejen engang til, med en hund der ikke vil længere, så går vi en omvej hjem.

Han er blevet en meget glad og logrende hund :lun:

Er begyndt, at tage kontakt til Bella og Tulle :-D

Så nu skal han bare vænne sig til, at Obie heller ikke gør ham noget. Han er lidt mistroisk over for ham, men har kun gjort udfald mod ham engang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, Rex er da blevet en selvstændig herre:klap:Skønt at læse at det går godt:-D

Var det ham der havde noget med blæren?

 

 

Ja, selvstændighed er en god ting, men at han ligefrem skulle demonstrere den midt ude på vejen, kunne jeg godt have undværet :-D

 

..og ja, både ham og Obie har blæresten, men håber nu, at det er på retur, for han er snart færdig med foderet, der skal opløse stenene.

Så om en lille uges tid, skal jeg lige over med en ny urinprøve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sunrise
Ja, selvstændighed er en god ting, men at han ligefrem skulle demonstrere den ude midt på vejen, kunne jeg godt have undværet :-D

 

..og ja, både ham og Obie har blæresten, men håber nu, at det er på retur, for han er snart færdig med foderet, der skal opløse stenene.

Så om en lille uges tid, skal jeg lige over med en ny urinprøve.

Ja, kan godt se det er et dumt sted, at prøve sin selvstændighed af:stupid:

Godt at der er ved at være styr på helbredet:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, hvor er det dejligt at læse, han sådan er ved at blive ''rigtig hund'' med hunde-lyster og behov. Og med en hale der kan logre...:lun::lun::lun:

 

Flot arbejde af dig. :kys:

 

Tak :-D

Jamen det er så fantastisk, at se ham logre med halen og at der er liv i hans øjne.:hjerte:

Jeg skal se om jeg ikke kan optage en video og ligge ind, så I kan se ham live :-D

Og hans gang er blevet fjedrende og let.

I starten vaklede han jo omkring, men da havde han jo heller ikke nogen muskler i sine bagben, men det er der så småt blevet rettet op på.

Kan stadigvæk godt begræde, at han har spildt sine bedste år på internatet, men det varmer, at se ham leve et rigtigt hundeliv .

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, kan godt se det er et dumt sted, at prøve sin selvstændighed af:stupid:

Godt at der er ved at være styr på helbredet:-D

 

Åh Sunrise..det håber vi ihvertfald, det eneste han skal have foretaget på et tidspunkt er en tandrensning. Det trænger han virkelig til. Han har en ånde der kan vække en død.

Men nu skal det her lige være i orden først, så tager vi bisserne bagefter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sunrise
Åh Sunrise..det håber vi ihvertfald, det eneste han skal have foretaget på et tidspunkt er en tandrensning. Det trænger han virkelig til. Han har en ånde der kan vække en død.

Men nu skal det her lige være i orden først, så tager vi bisserne bagefter.

 

Jeg håber at hans lidelser er ved at være ovre og nu bare kan nyde resten af sit liv hos jer:hjerte:

 

Synes indmellem at dentastix kan hjælpe lidt på tænderne. Tintin kan også godt have lidt dårlig ånde, synes dog det er blevet meget bedre efter vi begyndte at give hende en stix om dagen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber at hans lidelser er ved at være ovre og nu bare kan nyde resten af sit liv hos jer:hjerte:

 

Synes indmellem at dentastix kan hjælpe lidt på tænderne. Tintin kan også godt have lidt dårlig ånde, synes dog det er blevet meget bedre efter vi begyndte at give hende en stix om dagen:-D

 

Rex`s tænder er godt nok ikke løse, men der sidder masser af plak og han har også noget paradentose. Kan godt være, at jeg skulle invistere i nogle stix, det kan da ihvertfald ikke skade, men han slipper ikke for tandrensningen på længere sigt.

Forresten, sødt billed af Tintin i din avatar :hjerte:..tror altid der er kommet ny bruger, når folk skifter billed i deres avatar:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sunrise
Rex`s tænder er godt nok ikke løse, men der sidder masser af plak og han har også noget paradentose. Kan godt være, at jeg skulle invistere i nogle stix, det kan da ihvertfald ikke skade, men han slipper ikke for tandrensningen på længere sigt.

Forresten, sødt billed af Tintin i din avatar :hjerte:..tror altid der er kommet ny bruger, når folk skifter billed i deres avatar:-D

Tak:lun:

Jeg skal også altid vænne mig til det, når folk skifter avatar. De første (mange) gange tænker jeg altid, uh ny bruger:stupid: Indtil jeg så kigger på navnet:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der lidt flere billeder af Rexhunden :lun:

Han er blevet en smuk hund, at se på.

 

Man kan se hans gamle ar, han har i hovedet, efter angreb af andre hunde

 

..skal lige af med en lille tissetår.

DSCF4336.jpg

Så har man lige fået øje på nogle ryttere.

DSCF4339.jpg

..og der bliver holdt godt øje med dem.

DSCF4337.jpg

DSCF4340.jpg

DSCF4342.jpg

DSCF4343.jpg

DSCF4344.jpg

DSCF4345.jpg

 

Lige et kig gennem hækken ind til naboen.

DSCF4346.jpg

Rex på terassen

DSCF4347.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...