Hop til indhold

Inca's vokse-tråd :-)


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Vores lille Inca er jo allerede vokset en del siden vi fik hende :-D Hun skal ikke længere have hjælp til at komme op i sofaen/sengen, hun er stortset renlig, hun er super god til at være alene hjemme, og så fylder hun mere og mere i sofaen :rolleyes: Jeg vil løbende uploade billeder/videoer af tøsepigen her, så evt. interesserede kan følge med :-)

 

Her er lidt billeder fra hun var helt bette og indtil nu + en helt "frisk" video af legebarnet :D

 

 

IMAG0544.jpg

 

IMAG0547.jpg

 

IMAG0554.jpg

 

IMAG0561.jpg

 

IMAG0580.jpg

 

IMAG0609.jpg

 

IMAG0623.jpg

 

IMAG0647.jpg

 

 

 

Mange hilsner fra Inca og Claudia :vinken:

IMAG0535.jpg

IMAG0560.jpg

IMAG0585.jpg

IMAG0633.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :D Hun er skøn :lun:

 

Hun er 4 måneder, og egentlig er hun solgt som Olde English Bulldogge, men det er en lang historie :) Er blevet snydt af sælger, og er ret sikker på at hun nærmere er en form for mastiff/DDB/ambull blanding af en art :)

 

Har set din Martha, hun er underskøn! :D

 

Har ikke fået vejet hende på det sidste, men regner med at veje hende i morgen, tror hun er oppe omkring de 19 kg nu :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :D Hun er skøn :lun:

 

Hun er 4 måneder, og egentlig er hun solgt som Olde English Bulldogge, men det er en lang historie :) Er blevet snydt af sælger, og er ret sikker på at hun nærmere er en form for mastiff/DDB/ambull blanding af en art :)

 

Har set din Martha, hun er underskøn! :D

 

Har ikke fået vejet hende på det sidste, men regner med at veje hende i morgen, tror hun er oppe omkring de 19 kg nu :)

 

Øv at du er blevet snydt:cry:. For en OEB bliver nok knap så stor, som Inca gør. Tror godt du kan regne med, at hun bliver en stor pige med den vægt, hun har nu. Martha vejede 27kg, da hun var 4 mdr, men hun er jo også temmelig stor. Så 19kg er også pænt derop ad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er sgu ærgeligt :/ Men sådan er det, man lærer af sine fejl, og jeg har en fantastisk sund og glad hund, så jeg er glad :blink: Faktisk er jeg også ret glad for at hun ikke er en OEB, ikke fordi jeg har noget imod racen eller udseendet, men hun er bare så charmerende! Hun er virkelig den hund jeg altid har forestillet mig i hovedet :lun:

Jaa, er klar over det, og det gør mig heller ikke spor, selvom det selvfølgelig er "trist" at hun allerede nu vejer hvad en voksen OEB potientielt kunne veje :hmm:Men vi klarer den, har ihvertfald allerede fået en masse arm-muller fra når jeg bærer hende op/ned af trapper :mrgreen:

 

Men ja, jeg glæder mig til at se hvordan hun udvikler sig. Både mht. temperament, størrelse og udseende :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...