Hop til indhold

Sportræning i en eller anden form på midt- eller vestsjælland?


Gæst MieJ
 Share

Recommended Posts

Jeg ved så godt som intet om sportræning - i sådan organiseret form ihvertfald.

Jeg har gået meget hyggespor med min græske tæve igennem tiden. Hun synes det er møgsjovt, men jeg har aldrig formået at lære hende at gøre det ordentligt, så hun sløser og går sporet i et vanvittigt tempo.

 

Nåh, men jeg har en 2-årig GD-hanhund, hvor næsen er skruet særdeles godt på. Han søger naturligt og intenst, når han får en fært og jeg kunne altså godt tænke mig at gøre noget mere ved det. Men jeg ved ikke hvor og jeg ved ikke hvordan :hmm:

 

Er der nogle af jer der ved hvor på midt- eller vestsjælland man kan træne spor i en eller anden form for totalt nybegyndere?

Også for racer, hvor det måske ikke er så naturligt for dem at bruge tuden :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Af og til opretter Lise i SOR Hundeskole også sporkurser. Det kan varmt anbefales. :-D

 

Bonnie stressede og sjuskede enormt på sporet....havde alt for meget fart på og gik derfor over genstande og knæk. Jeg havde prøvet alverden af alle de "gode" råd jeg fik rundt omkring. Men uanset hvad så blev det ikke bedre.

 

Først efter et sporkursus hos Lise lærte hun at gå spor. Fra at have en hund, der tog sporet i fuld fart, fik jeg en hund, der stille og roligt bevægede sig hen af sporet med snuden i hvert eneste fodspor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...