Camilse Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Er der nogen der har en fatboy til deres hund? Jeg overvejer at købe en til prinsessen når hun er kommet sig over sin "min-pude-skal-dræbes"-fase. Hvordan er den at holde ren og hvordan er holdbarheden? jeg har nemlig ikke lyst til at bruge så mange penge hvis den ikke holder til at hun engang i mellem flytter rundt på den... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Jeg kender ikke til fatboy'en, men Østrands sækkesenge kan holde til en del Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Vil ikke anbefale fatboy´en... vi måtte have et betræk på den vi havde, da stoffet ellers larmer helt vildt når det bliver trådt på af en omgang hundepoter... Og så ligger krøyerkuglerne løst i den - ikke fedt hvis hunden skulle finde på, at bide i lukningen... :stupid: Krøyer kugler kan være her der og alle vegne hvis de først bliver sluppet løs... Jeg vil istedet (ligesom Dorte) anbefale Østrand´s sækkesenge :5up: Skkesenge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Vi har sådan en gigantisk og meget pink fatboy: Den holder til lidt af hvert og betrækket er nemt at tørre af eller tage af og vaske. Man skal dog lige have en ordentlig pose at samle kuglerne i Hundene elsker den og den er som sagt meget holdbar og selvom mine virkelig lever op til deres kælenavne (tornadoerne) så har de stadig ikke formået at slide den det mindste. Kaia har lagt og gumlet på et hjørne uden der er sket noget som helst og neglene laver absolut ingen mærker. Synes den er pengene værd og den er nem at støvsuge, når de har fældet på den, så vi også kan bruge den som ekstra hyggeplads i stuen. Kan kun anbefale dem :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Nå ops - er det meningen at man skal hælde krøyer-kuglerne ud af den filtpose de kommer i ? Vi købte en Fatboy til Ninja, og fik først brugt den her da vi flyttede i vores nye lejlighed. Ninja brød sig ikke om den. Tror enten den var for "glat", larmede for meget eller også var den bare for høj i forhold til hvad hun er vant til. Så nu ligger hun på en memoryskums-topmadras som jeg har købt billigt på mit arbejde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Vi har også en fatboy - uden et lammeskind bliver den ikke brugt... de gider ikke ligge på den uden enten tæppe eller lammeskind på... den er fint holdbar og nem at hokde ren... men brugt bliver den altså ikke, hvis den ikke er dækket til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jonas Besvaret Januar 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2012 Og så ligger krøyerkuglerne løst i den - ikke fedt hvis hunden skulle finde på, at bide i lukningen... :stupid: Krøyer kugler kan være her der og alle vegne hvis de først bliver sluppet løs... Jeg har lige købt en for få dage siden, og kuglerne ligger ikke løst i den men ligger inde i hvid filt-agtig pose hvor man så kommer det betræk uden på som man har valgt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2012 Jeg har lige købt en for få dage siden, og kuglerne ligger ikke løst i den men ligger inde i hvid filt-agtig pose hvor man så kommer det betræk uden på som man har valgt. nej på vores fatboy (det er en orginal) ligger kuglerne heller ikke løst. Betrækket kan tages af og vaskes... vældigt handy da Johna havde brækket sig ud over den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Januar 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2012 Vi har to, en orange og en mørkegrøn, der ligger for det meste et tæppe eller en gammel dyne ovenpå. Her nyder Gismo dog en lur au natural:lun: Edit. Det er vores første fatboy kan jeg så se, der måtte lade livet sidste år, men den havde også gjort det godt i 3 år inden da:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts