Hop til indhold

Inca ryster voldsomt! Hjælp :(


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Inca (4 måneder) og jeg har lige været en tur i hundeskov, og er kommet hjem. Hun kommer i bad da hun er meget beskidt (vasker hende bare på maven og benene) og hun bliver derefter tørret godt med håndklædet.. Jeg pakker kort min taske ud og sætter mig i sofaen. Jeg opdager da at Inca sidder i hjørnet af sofaen og ryster hver gang hun trækker vejret ind. Jeg sætter mig ved hende og hun lægger overkroppen på mit skød og lægger sig til at sove, stadig rystende :( hun har ikke problemer med vejrtrækningen, og virker overhovedet ikke bange :S hun ligger nu og snorker på mit skød, og ryster stadig.. Hvad er der mon galt? :/ Hun er hverken kold eller våd, er så nervøs for tøsepigen :(

 

 

/Claudia

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt ok at være pylremor:lol:

 

Små hunde (også nogle større) kam godt blive kolde. Måske du skulle undersøge muligheden for et dækken når det er rigtig koldt, eller når fx i har været i hundeskoven og tonse. Tag det af mens vufferne leger, og så på med det igen når i går hjem.

 

Jeg ved ikke så meget om hunde og dækkener, men har redet i mange år, og det er nærmest standard at have tæppe på hesten under opvarmning og afskridtning.

 

Og så har min søde dyrlæge opklaret mig det med de små hunde der fryser. Det er noget med størrelsen af hud i forhold til antal kg - eller noget:vedikke:

 

Med det er åbenbart ikke bare for sjov at der findes så meget tøj til små hunde. Jeg har ellers altid troet at det var ejerne der var lidt skøre:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ayo har i hvert fald meget glæde af et dækken/trøje - tror ikke vi ville være ret meget udenfor, hvis ikke hun havde muligheden for at få sådan én på - nu elsker hun at være ude og render gerne igennem vandpytter/mudder, og helt uden at blive kold. :-) Lige nu har hun en striktrøje på - det var ikke så nemt at finde et dækken i hendes størrelse - men før havde hun et vind/vandtæt dækken med for indeni. Begge dele fungere helt fint på hende - når hun har striktrøjen på, får hun dog en ekstra "trøje" (hjemmelavet af en hyggesok) på maven, for at vand osv., ikke går så nemt igennem på maven - og det har virket helt optimalt, selvom den yderste trøje er blevet våd, så er hun stadig tør på maven. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...