Hop til indhold

Lige lidt billeder fra i aften


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg vil lige undskylde billede kvaliteten. Men det var en af hundetrænerne som skulle prøve at tage billeder med mit kamera.

 

dogue1-albums-lexus-picture2682-mg-9961.jpg

 

Hvem mener du far!???...Nåå ham der:lol:

dogue1-albums-lexus-picture2683-mg-9964.jpg

 

Prøver lige at gø lidt af ham på afstand

dogue1-albums-lexus-picture2684-mg-9967.jpg

 

Nå ikke. SÅ må jeg helt tæt på, se om det virker

dogue1-albums-lexus-picture2685-mg-9969.jpg

 

Nå jamen vil han ikke høre så må han jo føle:lol:

dogue1-albums-lexus-picture2686-mg-9986.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder trods udlån af kamera :-D det kan du godt gøre en anden gang også ;-)

 

Men jeg er nu glad for, at det ikke er mig, der er figurent på Lexus :genert: er slet ikke overbevist om, at jeg ville kunne holde ærmet i passiv (altså selv hvis jeg havde kræfterne til det :blink:) af bare dirren i bukserne :engel::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dygtig Lexus :klap:

 

Første billede er da bare godt :lun:

 

Det der halsbånd der for en måned siden fyldte stort set hele Lexus' hals og nakke... Hvor blev det af? :shock::lol:

Det er jo sådan jeg vil have at lexus sidder efter indkald, også når vi er ude sammen med jer og dumle. Det er bare ikke altid det virker, men det giver jeg dumle skylden for:blink::lol::lol:

 

Tja enten er halsbåndet krympet eller også er lexus vokset:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lexus ligner farlig dræber hund der angriber mennesker:!:

 

Underligt at han kan se sådan ud :???:

 

Hvor har ud altså bare en lækker dreng :lun:

Ja han er meget farlig:shock: Bare vent, lexus har fortalt mig at Pelle og ham er ved at lave en plan så de kan overtage verdens herredømmet:lol::lol::rolleyes:

 

Takker:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder trods udlån af kamera :-D det kan du godt gøre en anden gang også ;-)

 

Men jeg er nu glad for, at det ikke er mig, der er figurent på Lexus :genert: er slet ikke overbevist om, at jeg ville kunne holde ærmet i passiv (altså selv hvis jeg havde kræfterne til det :blink:) af bare dirren i bukserne :engel::oops:

HAHAhahaha....:blink: Du ville vel ikke nervøs for bette-mand:( Han er ganske ufarlig. Nok er han stor og tung, men lige så blid som han er stor:blink:

Jeg plejer at sige til folk at det er godt han ikke er mindre for så havde der slet ikke været plads i ham til alt den godhed:rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han er meget farlig:shock: Bare vent, lexus har fortalt mig at Pelle og ham er ved at lave en plan så de kan overtage verdens herredømmet:lol::lol::rolleyes:

Takker:-D

 

Tror min dr. dyr ville sætte pris på at få ret......kan aslan ikke lige være med til at overtage verdens herredømmet :blink:...om ikke andet så for dr. dyrs skyld :?::?::?::-P:-P:-P:roll::roll::roll::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

HAHAhahaha....:blink: Du ville vel ikke nervøs for bette-mand:( Han er ganske ufarlig. Nok er han stor og tung, men lige så blid som han er stor:blink:

Jeg plejer at sige til folk at det er godt han ikke er mindre for så havde der slet ikke været plads i ham til alt den godhed:rolleyes::lol:

 

Kan lige forestille mig Lexus i fuld fart (hvor hurtig kan sådan en DDb egentlig løbe :hmm:) for at tage figurenten i et flyvende flugtspring :shock::skraek: efterfulgt af en tæt rondering 4.gif

 

Dette her scenarie ville være mere passende, hvis jeg var figurenten :genert::engel:

8.gif

 

Ikke at jeg tvivler på, at Lexus er godheden selv

:lun: men med hans gode opdragelse og træning og en far der beder ham om at tage den sjove mand og gø ad ham, ja så gør Lexus naturligvis, hvad han får besked på, og nogen chi er han altså ikke :blink:

 

Fik jeg fortalt, at der er startet en DDb i vor Kreds:confused: En voksen han ved navn Turner - mere ved jeg ikke, udover at ejer vist har lidt problemer med at holde ham, fysisk og mentalt, da Turner-drengen er noget fremme i skoene

:neutral: Men dejlig dét er han :lun:

Redigeret af a9
Link til indlæg
Del på andre sites

Kan lige forestille mig Lexus i fuld fart (hvor hurtig kan sådan en DDb egentlig løbe :hmm:) for at tage figurenten i et flyvende flugtspring :shock::skraek: efterfulgt af en tæt rondering 4.gif

 

Dette her scenarie ville være mere passende, hvis jeg var figurenten :genert::engel:

8.gif

 

Ikke at jeg tvivler på, at Lexus er godheden selv

:lun: men med hans gode opdragelse og træning og en far der beder ham om at tage den sjove mand og gø ad ham, ja så gør Lexus naturligvis, hvad han får besked på, og nogen chi er han altså ikke :blink:

HAHAhahaha... Nej han er ikke en lille Chi. Hvor hurtig de kan løbe, tja altså har man en taktisk plan som går ud på at stikke af, så er det nok den dårligste plan. over korte afstande 200-300m er Lexus hurtigere end dumle:lol::lol:

 

Fik jeg fortalt, at der er startet en DDb i vor Kreds:confused: En voksen han ved navn Turner - mere ved jeg ikke, udover at ejer vist har lidt problemer med at holde ham, fysisk og mentalt, da Turner-drengen er noget fremme i skoene

:neutral: Men dejlig dét er han :lun:

Det lyder da ikke godt at ejeren er hunden "underlegen"

Altså jeg har jo heller ikke en chance hvis lexus gi'r mig fingeren og vil frem. Bare se i aftes da en fra holdet kom hen til os da lexus fik vand i pausen. Damen sagte bare heiiiiii Lexus..Rundt vente han, mig trækkende efter med hælene i jorden, DET grinede vi meget af:lol::lol::lol:

Jeg tror hun blev temmlig overrasket over hvor stærk han egentlig er!:lol:

 

Jeg er kun glad for at lexus er som han er, og glad for at han høre rimelig efter når jeg siger slut:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo sådan jeg vil have at lexus sidder efter indkald, også når vi er ude sammen med jer og dumle. Det er bare ikke altid det virker, men det giver jeg dumle skylden for:blink::lol::lol:

Jamen Dumle gør det da for ham :engel:

 

Tja enten er halsbåndet krympet eller også er lexus vokset:blink:

 

Jeg tror helt klart det må være halsbåndet der er krympet :rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror min dr. dyr ville sætte pris på at få ret......kan aslan ikke lige være med til at overtage verdens herredømmet :blink:...om ikke andet så for dr. dyrs skyld :?::?::?::-P:-P:-P:roll::roll::roll::shock:

Jo da. Aslan skal da være med. Han kan blive katte og indenrigsminister:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo da. Aslan skal da være med. Han kan blive katte og indenrigsminister:lol::lol:

 

Katte????

 

Inden de overtager verden, skal vi nok lige have lært Aslan at katte ikke gør noget (på lang afstand om ikke andet).

 

Aslan er ikke lexus, men måske hvis vi fik en lille kattekiling, så vile han kunne acceptere sit job :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh Lexus til grp. C - hvor fint... troede jeg ellers ikke at Lene var med på :blink:

Men dejlige billeder...

 

Sidder lige og ser Lexus for mig - i langt stop :shock: :shock: :banan:

Jow, jo.. Det har vi "leget" med længe. Men der er jo stadig rundt omkring en opfattelse af at det gør hunden faaarlig, og lene skulle lige overtales lidt af formanden og Martin, så gik det fint.

 

HAhahaha.. Ja lexus 55kg med 40-45km/t i et langt stop, det kunne blive ubehageligt:lol::lol: Figurenten løber, lexus indhenter, bider fast i ærmet holder fast.. Figurenten falder, lexus fortsætter stadig med armen mellem tænderne..POP! ærme,arm og mand adskilt:shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

ha ha ha - det der kan jeg lige se for mig :5up:

Det her læste lexus godt!:cry: Nu vil han ikke være gode venner med Tanten længere.. Bare vendt til på onsdag. Lexus' hævn er sød..apropos savl:evil::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...