Hop til indhold

Lige lidt billeder fra i aften


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jow, jo.. Det har vi "leget" med længe. Men der er jo stadig rundt omkring en opfattelse af at det gør hunden faaarlig, og lene skulle lige overtales lidt af formanden og Martin, så gik det fint.

 

HAhahaha.. Ja lexus 55kg med 40-45km/t i et langt stop, det kunne blive ubehageligt:lol::lol: Figurenten løber, lexus indhenter, bider fast i ærmet holder fast.. Figurenten falder, lexus fortsætter stadig med armen mellem tænderne..POP! ærme,arm og mand adskilt:shock::shock:

 

Wow - Sikke et billede :shock: - Det er fandme uhyggeligt du :shock::cool::mrgreen:he he

Link til indlæg
Del på andre sites

HAhahaha.. Ja lexus 55kg med 40-45km/t i et langt stop, det kunne blive ubehageligt:lol::lol: Figurenten løber, lexus indhenter, bider fast i ærmet holder fast.. Figurenten falder, lexus fortsætter stadig med armen mellem tænderne..POP! ærme,arm og mand adskilt:shock::shock:

 

Er det så ikke en vattet figurant :confused::confused:

 

 

 

 

 

 

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det her læste lexus godt!:cry: Nu vil han ikke være gode venner med Tanten længere.. Bare vendt til på onsdag. Lexus' hævn er sød..apropos savl:evil::lol::lol:

 

Jeg ved da godt Lexus ikke kan læse :roll::roll: Så det tager jeg da helt roligt - Desuden - Siden hvornår er han begyndt at hører efter hvad du siger :mrgreen::mrgreen::mrgreen::engel:

 

Jeg har en regnheldragt - så bare kom an :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sig mig, kan man godt blive sådan lidt småforelsket i en hund man aldrig har mødt? For jeg tror at jeg er en lillebittesmule forelsket i Lexus :lun::oops:

 

Tror jeg efterhånden vi er mange der er :mrgreen:

 

Skal vi låne ham?

Så har du ham en uge, så snupper jeg ham en uge, og så putter vi ham hjem til sin mor og far igen, og mitze katzen

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det så ikke en vattet figurant :confused::confused:

 

 

 

 

 

 

 

:engel:

Ej altså, du kan da også ødelægge alting! Nu sidder jeg og prøver på at lave blodig historie om min (not) P-forlænger.. :blink:

Den er måske nok ren fantasi... Men spændene og blodig var den da..ikk!??

:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej altså, du kan da også ødelægge alting! Nu sidder jeg og prøver på at lave blodig historie om min (not) P-forlænger.. :blink:

Den er måske nok ren fantasi... Men spændene og blodig var den da..ikk!??

:lol::lol::lol:

 

Jo da :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg efterhånden vi er mange der er :mrgreen:

 

Skal vi låne ham?

Så har du ham en uge, så snupper jeg ham en uge, og så putter vi ham hjem til sin mor og far igen, og mitze katzen

 

Jaaaaah e035.gif

 

Jeg tror, at Frank og Lene skal være umanerlige heldige, hvis de får lov at se Lexus 15 min. pr. uge, når HF har lagt en deleplan :engel: altså med mindre de tilbyder selv at transportere ham rundt mellem lånerne, hvorved de kan øge deres samværd med den smukke unge vaps betragteligt :mrgreen: :mrgreen:

 

Skal vi starte en deleplans liste :mrgreen: jeg vil stå øverst :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror, at Frank og Lene skal være umanerlige heldige, hvis de får lov at se Lexus 15 min. pr. uge, når HF har lagt en deleplan :engel: altså med mindre de tilbyder selv at transportere ham rundt mellem lånerne, hvorved de kan øge deres samværd med den smukke unge vaps betragteligt :mrgreen: :mrgreen:

 

Skal vi starte en deleplans liste :mrgreen: jeg vil stå øverst :engel:

 

Jeg er med, jeg vil stå som nr. 2 så!!! :5up: a075.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...