Hop til indhold

Gåture ..


Gæst LouisePatricia
 Share

Recommended Posts

Gæst LouisePatricia

Hej alle :)

Jeg har en lille Lady på 1år allerede, ihh altså tiden hår såå stærkt :)

Nå men altså, hun er en chihuahua blanding og jeg er egentlig godt træt af at når vi går ture, så farer hun rundt, foran - bagved osv osv ..

Tænkte om der var nogen der har nogen tricks til at man kan lære at hun skal gå ordentligt?? Synes ikke de sædvanlige tricks virker på den lille Lady :)

Tak på forhånd og fortsat god aften :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er at gå ordentligt?

 

Skal hun gå lige ved siden af dig?

 

Jamen så skal hun jo bare roses og roses for at være det rigtige sted - gerne med overlækre godbidder..

 

Personligt går min hund ordentligt bare han ikke trækker i snoren. Jeg går tur med ham for hans skyld og han skal have lov at snuse alt det han vil. Det behøver ikke se godt ud..

 

Men nu har jeg osse en kæmpe hund som man ikke lige falder over.. Og han er aldrig med i byer og andre steder hvor der er mange menneskerfor det kan han ikke håndtere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at holde snore lidt kortere end normalt og så skift retning hver gang hunden er uden for det område hvor du ønsker at den skal gå.

 

Du kan også bruge forskellige snore/liner, alt efter om hunden skal gå "på plads" eller den må rende frit omkring f.eks. i en flexi line.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...