Hop til indhold

Træning - Pia


Frandsen
 Share

Recommended Posts

Jeg vil bare lige sige TAK - til dem, der anbefalede mig, at træne hos Pia.

 

Jeg kan ikke huske, hvem det var, men der er flere - jeg takker i hvert fald.

 

Har lige været til teori mandag og tirsdag, og det tegner rigtig godt. Hun ved bare noget om hunde.

 

Så nu glæder jeg mig til at starte på mandag - tror Soffi vil nyde det rigtig meget :banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski
Jeg vil bare lige sige TAK - til dem, der anbefalede mig, at træne hos Pia.

 

Jeg kan ikke huske, hvem det var, men der er flere - jeg takker i hvert fald.

 

Har lige været til teori mandag og tirsdag, og det tegner rigtig godt. Hun ved bare noget om hunde.

 

Så nu glæder jeg mig til at starte på mandag - tror Soffi vil nyde det rigtig meget :banan::banan::banan:

 

Ja, glæd jer. Pia er rigtig sød og dygtig. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil bare lige sige TAK - til dem, der anbefalede mig, at træne hos Pia.

 

Jeg kan ikke huske, hvem det var, men der er flere - jeg takker i hvert fald.

 

Har lige været til teori mandag og tirsdag, og det tegner rigtig godt. Hun ved bare noget om hunde.

 

Så nu glæder jeg mig til at starte på mandag - tror Soffi vil nyde det rigtig meget :banan::banan::banan:

Hvor sad du henne tirsdag aften? Jeg var der også sammen med tre andre her inde fra.

Ja Pia er dygtig og meget sød.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, glæd jer. Pia er rigtig sød og dygtig. :5up:

 

Ja, det er jeg slet ikke i tvivl om - det kan man tydelig mærke :-)

 

 

Hvor sad du henne tirsdag aften? Jeg var der også sammen med tre andre her inde fra.

Ja Pia er dygtig og meget sød.

 

Min mand og jeg sad på næstøverste række i højre side.

 

Der var mange synes jeg, men Pia har jo også flere forskellige hold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi siddet lige bag ved jer:-)

 

Der sad 4 piger på rækken lige bag ved os - jeg tror hende der sad længst til højre talte lidt sjællandsk (eller noget i den retning) :-) bare for at du kan regne ud, om det var jer.

 

Det er jo helt pinligt. :oops: Jeg tror faktisk også at vi har siddet lige bag ved jer. :???: Og så genkender jeg dig ikke engang. :cry: Pinligt-pinligt.

 

Var du der også Karin ?- så er det da endnu mere pinligt, hvis I sad lige bag ved os, og JEG ikke genkendte dig :(:oops::(:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der sad 4 piger på rækken lige bag ved os - jeg tror hende der sad længst til højre talte lidt sjællandsk (eller noget i den retning) :-) bare for at du kan regne ud, om det var jer.

 

 

 

Var du der også Karin ?- så er det da endnu mere pinligt, hvis I sad lige bag ved os, og JEG ikke genkendte dig :(:oops::(:oops:

 

Jep, hende der talte lidt sjællands er freudika:-) Den sorte pudel vi så i et filmklip er min Groa

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, hende der talte lidt sjællands er freudika:-) Den sorte pudel vi så i et filmklip er min Groa

 

Nej da, der kan man bare se. Men jeg kender jo ikke rigtig nogen herinde af udseende - endnu. :-)

 

Ja, de videoklip var rigtig gode at se. Jeg har jo hilst på Karumskis Maggie, da jeg var oppe hos hende og få klippet Soffi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Var mini-Pero med på film?

Jeg ved ikke om hun stadig bruger det...

 

Jeg vil rigtig gerne med til tilmeldingsteorien, men jeg ved endnu ikke rigtig hvordan starten af september måned kommer til at forløbe med studiestart osv. så jeg må vente til næste gang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Var mini-Pero med på film?

Jeg ved ikke om hun stadig bruger det...

 

Jeg vil rigtig gerne med til tilmeldingsteorien, men jeg ved endnu ikke rigtig hvordan starten af september måned kommer til at forløbe med studiestart osv. så jeg må vente til næste gang :-D

Ja han var, har skrevet om lidt om det i snik-snak tråden:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski
Nej da, der kan man bare se. Men jeg kender jo ikke rigtig nogen herinde af udseende - endnu. :-)

 

Ja, de videoklip var rigtig gode at se. Jeg har jo hilst på Karumskis Maggie, da jeg var oppe hos hende og få klippet Soffi.

 

 

Ja, det er da for pinligt. :oops: Men men, havde det været en aften MED hund, så havde vi garanteret genkendt hinanden på hundene. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er da for pinligt. :oops: Men men, havde det været en aften MED hund, så havde vi garanteret genkendt hinanden på hundene. :-)

 

Ja, sådan er det, når man har hund -- det er ikke ejeren - men hunden man lægger mærke til / interesserer sig for :blink:

 

Skal du / I også gå på et af Pias kurser - siden I var til teoriaften ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski
Ja, sådan er det, når man har hund -- det er ikke ejeren - men hunden man lægger mærke til / interesserer sig for :blink:

 

Skal du / I også gå på et af Pias kurser - siden I var til teoriaften ?

 

Ja, sådan er det nemlig tit. Som regel ved man hvad hunden hedder, men ikke hvad ejeren hedder. :lol:

 

Maggie og mig går til spor ved Pia. Hvis du kigger på Pia's hjemmeside og ser under Holdbeskrivelser og Næsearbejde, så er det jo faktisk Maggie som er på billedet. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, sådan er det nemlig tit. Som regel ved man hvad hunden hedder, men ikke hvad ejeren hedder. :lol:

 

Maggie og mig går til spor ved Pia. Hvis du kigger på Pia's hjemmeside og ser under Holdbeskrivelser og Næsearbejde, så er det jo faktisk Maggie som er på billedet. :5up:

 

Groa og jeg går også til sportræning hos Pia, vi er blevet bidt af det alle tre ( manden er med når han kan).

 

Det er jo også godt, at fortsætte med at udvikle hundene (og sig selv).

 

Jeg skal jo først være færdig med grundtræning af Soffi - men så må vi se om ikke jeg/vi har lyst til at fortsætte. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo også godt, at fortsætte med at udvikle hundene (og sig selv).

 

Jeg skal jo først være færdig med grundtræning af Soffi - men så må vi se om ikke jeg/vi har lyst til at fortsætte. :5up:

Hvis du kigger på forsiden af Pias HP kan du se der er ekstra teoriaftener for dem der er interesseret. Jeg har meldt mig til "hunden i hverdagen" og " få et roligt nytår"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...