Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

HJÆLP: Efterlysning midtjylland (Ikast/Ilskov)

Featured Replies

Besvaret

facebook com/groups/143694612411445/

Indsæt selv punktum i linket, kan desværre ikke poste links endnu herinde :/

Besvaret

Vi er en del, der ikke er på fb, så hvis du vil være sikker på at det bliver læst, er det bedst at kopiere teksten herind, og sætte linket under, for dem der vil.

Besvaret
Vi er en del, der ikke er på fb, så hvis du vil være sikker på at det bliver læst, er det bedst at kopiere teksten herind, og sætte linket under, for dem der vil.

Jamen det gør jeg da så (og vil lige sige, det er ikke min hund) ;))

EFTERLYSNING – HJÆLP OS MED AT FINDE LAIKA

Vores dejlige schæfer-tæve LAIKA er forsvundet fra Sundsvej, Ikast, fredag den 23. december 2011, og er desværre stadig savnet.Hun er brun/sort og bærer et rødt halsbånd med navneskilt, og hun er øretatoveret.Hun er normalt meget tillidsfuld og glad for mennesker, men er formentlig blevet skræmt på turen. Hun vil sikkert kunne lokkes med mad.Hun er senest set i og omkring Sunds – området fredag den 6. januar 2012.Vi vil meget gerne høre, hvis nogen har set hende.Vi kan kontaktes på 24 64 42 44 (Christina) eller 21 82 85 28 (Henrik). 390510_2701883501018_1074600501_2680142_315732729_a.jpg

Besvaret
Jamen det gør jeg da så (og vil lige sige, det er ikke min hund) ;))

EFTERLYSNING – HJÆLP OS MED AT FINDE LAIKA

Vores dejlige schæfer-tæve LAIKA er forsvundet fra Sundsvej, Ikast, fredag den 23. december 2011, og er desværre stadig savnet.Hun er brun/sort og bærer et rødt halsbånd med navneskilt, og hun er øretatoveret.Hun er normalt meget tillidsfuld og glad for mennesker, men er formentlig blevet skræmt på turen. Hun vil sikkert kunne lokkes med mad.Hun er senest set i og omkring Sunds – området fredag den 6. januar 2012.Vi vil meget gerne høre, hvis nogen har set hende.Vi kan kontaktes på 24 64 42 44 (Christina) eller 21 82 85 28 (Henrik). 390510_2701883501018_1074600501_2680142_315732729_a.jpg

Aanmelden | Facebook ;)

Besvaret

Det ved jeg ikke om de har, men vil lige smide en pb til hundens ejer - tusind tak ;)

Besvaret
Det ved jeg ikke om de har, men vil lige smide en pb til hundens ejer - tusind tak ;)

Så lidt ;)

Besvaret

Laika er fundet i dag, desværre død - hun var faldet i en brønd tæt på hjemmet .. R.I.P ..

Besvaret

Laika er fundet i dag, desværre død - hun var faldet i en brønd tæt på hjemmet .. R.I.P ..

Åhh nej, det er forfærdeligt:megaked:

R.I.P Laika.

Besvaret

Hvil i fred Laika