Hop til indhold

H-F-hundenes spørgeskema


Umulia
 Share

Recommended Posts

Din hunds navn: Gizmo

Evt. Stambogsnavn: Valiantgizmo

Kælenavn(e): Monster, GizBum, Bum, Bums/en, Bulderbasse, Giz, Gizemo, Bummelum, EPO-hund, dampbarn, det røde lyn, Tigerdyr

Race/Blanding: Vizsla, korthåret

Særlige kendetegn: Helt rød, men har ét hvidt hår på ryggen. Hyler mere end en schæfer :shock:

Motto: "Hvem... Mig???" "Vi Tigerdyr gør hvad Tigerdyr er bedst til!" "Play... play, play, play"

Alder: Født 29. Maj 2010, så pt. 20 mdr.

Livret: Tørrede oksestruber, og rester fra vores mad

Yndlingslegetøj: Bamser i alle former og afskygninger - Sprutte (en KÆMPE blæksprutte-bamse) er dog yndlingen... den er så på "hospitalet" pt.

Bedste sovested: I sengen, helst under min dynen og op af mig :lun:

Tricks du har lært din hund: Lukke skabe, puste bobler i vand med næsen, neje, hovedet ned i dæk, give pote (skiftevis), krydse poter i dæk, bakke, 8-taller, og en masse der er under opbygning, samt diverse lydigheds- og agility kommandoer

Tricks din hund har lært dig: Skal have en tørret oksestrube inden hvert måltid, ellers så gider han bare ikke spise... :genert:

Episode hvor din hund var meget dygtig: Da han var med på jagt første gang

Episode hvor din hund var meget uartig: Da han skulle prøve at udvise ressourceforsvar overfor min halvdel af sengen... kl 03.35 om natten - svært dumt fandt han ud af...

Ting din hund har ødelagt: Et par sommerbukser, da han absolut skulle kravle op i favnen på mig (hentede ham fra pasning efter en ferie), en dørmåtte

Det din hund er bedst til: At være verdens bedste Gizmo-Monster :lun: Elsker den hund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Din hunds navn: Ling

Evt. Stambogsnavn: Sådan noget bruger Ling ikke ;-)

Kælenavn(e): King, Kingeling, Lingse, Kylling, Linger, Lille Tosse, Kamphunden, Store hanhund

Race/Blanding: Jack Russell terrier/Dansk-Svensk gårhunde blanding

Særlige kendetegn: Blind på højre øje, har "kommode-ben"

Motto: "Er du i tvivl, så grav..." :blink:

Alder: 8 år (født 27/12-03)

Livret: Næsten alt fra vores tallerkner :roll: Well-done stænger

Yndlingslegetøj: Fodbold, og trækketov

Bedste sovested: Fodenden i sengen under dynen

Tricks du har lært din hund: Gi´ pote, Runder

Tricks din hund har lært dig: "Jeg blir´ ved til jeg får en godbid..." :roll::cool:

Episode hvor din hund var meget dygtig: Da han var med til agilityopvisning i Tivoli

Episode hvor din hund var meget uartig: Ling er ikke uartig... Kun i smug :lol::engel:

 

Ting din hund har ødelagt: Ingenting ;-)

 

Det din hund er bedst til: At være vores allesammens kæledægge og "maskot" ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Din hunds navn: Viggo.

Evt. Stambogsnavn:Han har en, tror det er noget med Royal Black eller omvendt.

Kælenavn(e): Betterøv, Kampfisken, Viggo-Waggo, Kjælepot, Panik, Tornadoen, Stor Farlig Hanhund.

Race/Blanding: Cocker Spaniel.

Særlige kendetegn: Den største punkerfrisure og hans hale er sort, men fanen er grålig.

Motto: "Kan det spises, la' det spises". :)

Alder: 5, næsten 6 år.

Livret: Hjemmebagte oste/peanutbutter muffins og alle bløde guffer.

Yndlingslegetøj: Bolde! Bare de kan trille og han kan spurte efter dem.

Bedste sovested: Oven på min kugledyne i fodenden af sengen. :)

Tricks du har lært din hund: Alt det med sit og dæk osv, men også vinke, dreje, sove og rulle sig ind i et tæppe, holde en guffer på en udstrækt pote når han sidder og mange flere.

Tricks din hund har lært dig: At slappe af og have mere ro i kroppen.

Episode hvor din hund var meget dygtig: Han kommer når jeg har brug for ham. Han redder min dag. :)

Episode hvor din hund var meget uartig: Han laver ikke noget uartigt når han er sammen med mig.

Ting din hund har ødelagt: Han bor ikke hjemme ved mig, så der har han ikke ikke ødelagt noget.

Det din hund er bedst til: Giver mig den ro og selvtillid jeg mangler i hverdagen, når han er hos mig.

 

Ps: Viggo er ikke min hund, men jeg har ham en gang imellem nogle dage, hvor han virkelig er min hund, og ikke sin "mor og fars" hund. :)

 

Håber det er iorden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Din hunds navn: Viggo.

Evt. Stambogsnavn:Han har en, tror det er noget med Royal Black eller omvendt.

Kælenavn(e): Betterøv, Kampfisken, Viggo-Waggo, Kjælepot, Panik, Tornadoen, Stor Farlig Hanhund.

Race/Blanding: Cocker Spaniel.

Særlige kendetegn: Den største punkerfrisure og hans hale er sort, men fanen er grålig.

Motto: "Kan det spises, la' det spises". :)

Alder: 5, næsten 6 år.

Livret: Hjemmebagte oste/peanutbutter muffins og alle bløde guffer.

Yndlingslegetøj: Bolde! Bare de kan trille og han kan spurte efter dem.

Bedste sovested: Oven på min kugledyne i fodenden af sengen. :)

Tricks du har lært din hund: Alt det med sit og dæk osv, men også vinke, dreje, sove og rulle sig ind i et tæppe, holde en guffer på en udstrækt pote når han sidder og mange flere.

Tricks din hund har lært dig: At slappe af og have mere ro i kroppen.

Episode hvor din hund var meget dygtig: Han kommer når jeg har brug for ham. Han redder min dag. :)

Episode hvor din hund var meget uartig: Han laver ikke noget uartigt når han er sammen med mig.

Ting din hund har ødelagt: Han bor ikke hjemme ved mig, så der har han ikke ikke ødelagt noget.

Det din hund er bedst til: Giver mig den ro og selvtillid jeg mangler i hverdagen, når han er hos mig.

 

Ps: Viggo er ikke min hund, men jeg har ham en gang imellem nogle dage, hvor han virkelig er min hund, og ikke sin "mor og fars" hund. :)

 

Håber det er iorden :)

Selvfølgelig er det iorden :-) jeg er glad for at du vil dele ham med os :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...