Hop til indhold

velkommen hjem


Amocca
 Share

Recommended Posts

Igår var jeg ude at handle og da jeg kom hjem var min mand og Karla i haven / kælderen.... så da jeg åbnede døren var der pludselig en der begyndte at gø....

 

Hun gør ikke oppe i lejligheden når døren går nedenunder eller når vi eller min svoger som bor i stueetagen bevæger sig rundt ude på trappen.... Ikke engang når vores hoveddør til lejligheden går op....

 

Men når hun er nede ved hoveddøren så reagerer hun åbenbart :-D Hun holdt op ligeså snart hun så det var mig og kom derefter væltende glad og logrende..

 

Det eneste jeg vil med dette indlæg var sådan set bare at sige, at det var så superhyggeligt at blive budt velkommen hjem af sådan et par små bjæf - det har jeg jo ikke prøvet siden jeg var barn... men hvor er det dejligt.... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nu er hverdagen jo begyndt... og Karla er en superheldig lille hund, der ikke behøver at være alene hjemme ret længe...

 

Vi kører kl 8 og kl 12 kommer min svoger hjem (han har natarbejde og bor i stueetagen af vores hus)... I de 4 timer kan vi følge hende på webcam, og kan se at hun sover de første halvanden til 2 timer, derefter vågner hun, spiser som oftest lidt og leger lidt eller tygger i sit griseøre....

 

ca. Kl 12 kommer svogeren så, han tager hende med ud at gå tur / eller en tur i haven og så får hun lov at lege nede ved ham indtil han går i seng ved en 3-4 tiden, hvor hun så går med... :lun:

 

Så når vi kommer hjem kl halv 6 er hun glad og udhvilet.... og selvom hun ikke har været alene, og hun eeeelsker svogeren (hun begynder at logre bare hun går forbi hans parkerede motorcykel udenfor :lun:), så bliver hun bare SÅ lykkelig når vi kommer hjem til hende... :hjerte:

 

Det er bare een af de allerdejligste ting ved at have hund: at der er een der bliver så glad for at du er tilbage, ligegyldigt om du har været væk i 5 minutter eller 8 timer :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Det er bare een af de allerdejligste ting ved at have hund: at der er een der bliver så glad for at du er tilbage, ligegyldigt om du har været væk i 5 minutter eller 8 timer :lun:

 

 

Og ligger den og sove, så kommer den ud med halvt vågne øjne og logre og sige grrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Ikke "JEG SOVER!!!" bare gryyyyyyyyyyy

 

 

Karla er en rigtig heldig hund med ham svoger (og svoger er jo ret heldi med karla )

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...