Hop til indhold

Bullmastiff uden de mørke ører?


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Hej alle i dejlige mennesker på HF :) Håber i nyder søndagen ^^

 

Jeg ser ofte videoer/billeder af Bullmastiff's (mest hvalpe), og tænker hver gang at de ligner Inca så SINDSSYGT meget! Lige bortset fra én ting.. De mørke ører..

Inca har stortset samme farve ører som resten af kroppen.

De mørke ører og betydligt mørke øjenomgivelser er jo en del af racestandarden, så hun er jo på ingen måder "ren" (ellers afviger hun ihvertfald MEGET fra standarden :b), men er næsten helt sikker på hun er mastiff/bulldog blanding. (Hvilket opdrætter også sagde, altså at hun var blanding af eng. bulldog og mastiff, denne blanding mente de jo så var/hed en Olde English Bulldogge, men den historie kender nogle af jer jo, så nok om den :-))

 

Undskylder for at jeg konstant prøver at finde hendes ophav, men grunden til jeg kommer med mit indlæg nu, er disse video'er jeg fandt på youtube:

 

[video=youtube;BWE-Gjed0qI]

 

 

 

Det ligner hende næsten for meget :o Selvfølgelig er ansigtet lidt anderledes, men hunde har også forskellige "ansigter" :blink:

 

Har bare et spørgsmål til bullmastiff ejere og kendere derude, kan de mørke ører godt komme med alderen? For den hvalp i videoerne har ca. samme farve ører som Inca..

 

Føler lidt det her indlæg er.. overflødigt? Men er bare ret interesseret i racen også, også om nogle evt. ligger inde med hvalpe/unghunde billeder :D

 

En video af Inca til sammenligning:

 

 

Hav en dejlig søndag og en god uge!!

 

/Claudia

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ved jeg godt, men hun er jo solgt som Olde English Bulldogge, som er en blanding af mastiff, eng. bulldog, amerikansk pitbull terrier og amerikansk bulldog.... Opdrætter skrev til mig senere "Old English Bulldogge er en blanding af engelsk bulldog og Mastiff" hmm :hmm:men ville bare dele de dejlige videoer, og høre om andre havde en blanding af eng. bulldog og mastiff og IKKE bullmastiff (det er i grunden det samme, men alligevel forskelligt, tror jeg?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...