Hop til indhold

Trænes til at nusse?


Shii
 Share

Recommended Posts

Hvad skal det så være for en race? *nysgerrig* :-D

 

Jamen valget er faldet på en border collie! MEN jeg er kommet helt ekstremt meget i tvivl fordi Dexter netop har leget med en australian shepard, og den havde bare alt det fra huskien som jeg gerne ville have, men samtidig alt det fra Border Collien jeg gerne ville have... Og jeg var dybt forbavset over at sådan en hund fandtes, har aldrig lagt mærke til aussien før, men det er vidst også en forholdsvis sjælden race :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen valget er faldet på en border collie! MEN jeg er kommet helt ekstremt meget i tvivl fordi Dexter netop har leget med en australian shepard, og den havde bare alt det fra huskien som jeg gerne ville have, men samtidig alt det fra Border Collien jeg gerne ville have... Og jeg var dybt forbavset over at sådan en hund fandtes, har aldrig lagt mærke til aussien før, men det er vidst også en forholdsvis sjælden race :vedikke:

 

Aussien kan jeg også godt lide :lun: Der er helt sikkert nogle herinde der kan hjælpe dig med forskellen på de to racer, hvor du finder opdrættere osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen valget er faldet på en border collie! MEN jeg er kommet helt ekstremt meget i tvivl fordi Dexter netop har leget med en australian shepard, og den havde bare alt det fra huskien som jeg gerne ville have, men samtidig alt det fra Border Collien jeg gerne ville have... Og jeg var dybt forbavset over at sådan en hund fandtes, har aldrig lagt mærke til aussien før, men det er vidst også en forholdsvis sjælden race :vedikke:

 

Om den ligefrem er sjælden ved jeg nu ikke... men måske er jeg bare farvet af at bevæge mig i hundesportskredse, hvor der efterhånden er en del aussier. Og så er den helt tydeligt begyndt at blive mere populær de seneste år, jeg ser i hvert fald flere af dem i gadebilledet nu end tidligere.

 

Der er jo flere aussieejere herinde, så dem kan du sikkert få råd af, hvis du vil undersøge racen nærmere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en veninde som har en husky og den lever godt op til racens egenskaber, og den er meget selvstændig og ville ikke rigtig det der med at nusse. Den vælger altid at ligge enten ude i deres have eller under bordet, eller ude på ganggulvet, sikkert også pga der er køligt. Men den gider ikke nusse hvis man sætter sig hos den på gulvet. Man kan godt sådan ae den og klø den lidt, men den vender hurtig ryggen til og går.

 

 

Køb en cocker spaniel, så får du aldrig lov at sidde alene i en sofa eller i en seng ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...