Hop til indhold

Jeres råd om seler ?


Gæst Ninjarotten :)
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjarotten :)

Hejsa :vuf:

 

Jeg har pt kattesele til min lille chihuahua/ninjarotte Romeo

Men han skal snart have en rigtig sele til ham og aner ikke hvad jeg skal vælge :genert:

Nogen herinde der ved hvad der er bedst ?

Os gerne hvor de har det bedste udvalg af sager til små hunde i østjylland ?

På forhånd tak fra Romeo og Karina :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjarotten :)

Både puppia selerne og julius K9 ser behagelige ud :hjerte:

Men kunne virkelig godt bruge et sted hvor jeg kan prøve dem på den lille fyr

Før jeg forkøber mig mere...

Nogen som ved hvor der er bedst udvalg i østjylland ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjarotten :)
Og der kan man også sætte sjove 'skilte' på i stedet for den der allerede er på. Til chihuahua'er ville det være lidt sødt med tekster, som GANGSTER eller MONSTER :mrgreen:

 

Vil gerne have et der siger NINJAROTTEN :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pearlywolf

K9'erne fås i Petworld, hvor du glædeligt gerne må komme og prøve (der arbejder jeg selv - ikke for at reklamere :lol:). Der er tre styks af butikkerne i Århus, hvis det ikke er for langt der fra hvor du bor? :)

Men Puppia selerne ved jeg ikke om man kan købe i en dyreforretning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om der er fysiske butikker i Jylland der sælger puppia seler, men de kan købes på nettet flere steder, blandt andet her: Ellos.dk og her: Hundeseler

 

Personligt synes jeg "problemet" med k9 selen, er at den er meget stiv i det, ift. puppia selen der er meget blød.. Det er meget forskelligt fra hund til hund også indenfor samme race, hvilken sele der sidder godt.. Jeg "har" 3 löwchen, på de to af dem sidder puppiaen helt fantastisk, og på den ene af dem sidder hurttas y-sele også ret godt, k9 selen sidder rigtig dårligt på "mine" hunde, men jeg kender andre hunde, hvorpå den sidder rigtigt godt, der er desværre ikke en håndbog hehe..

 

De steder jeg har set puppias vest sele i en butik, har det været små privatejede butikker, og det få.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Herhjemme er vi meget glade for Julius K9-sele :5up:

Ayo vejer 1,9 kg. og hun bruger den absolut mindste størrelse. Baby 1 hedder den vidst? Og hun bliver ikke meget større, så hun vokser aldrig ud af den. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bryder mig ikke om K9, synes den virker så voldsom med det dækken-agtige :genert:

 

Jeg bruger pt en Kenjan-sele. Er generelt ret begejstret for deres produkter, synes de er super lækre, gode og holdbare. Har også en Hurtta, men tror ikke den er rar for Møffe, da den sidder ret tæt på armhulen - så vi skal ud og have en stof-sele i nummeret større, til når sommeren engang indtræder og vi skal på stranden igen :-)

 

Regner med at få fat i en Wolfsong, hvis jeg tør give mig i kast med at få en specialsyet og tilsendt... Da de ikke findes i Møffes størrelse, desværre.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...