Hop til indhold

Sån-ja's hvalpe


chr68866
 Share

Recommended Posts

Er I klar over hvor svært det er at få 6 hvalpe til at sidde stille samtidig....

 

Det her er det bedste billede ud af 41 :roll:

 

 

Men her er de så.... 3 uger gamle imorgen.

 

Næææææææææææææææææææ hvor er de søde :lun:, og hvor er du dygtig :blink:

 

 

 

Så skidt da... her er et mere

 

Tak, men får vi kun to?

Ikke for at være utaknemmelig, men jeg kunne altså godt tænke mig nogle flere bileder af "digge digge søde hvalpe nusser nåååååårh " hvalpe :mrgreen:

 

 

 

Men jeg synes næsten det er snyd kun at vise et billede frem, når man fortæller at der faktisk er taget mange flere. :engel:

 

Hvor har du ret :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 196
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er hvalpene blevet knap 4 uger, og er begyndt at prøve at komme ud over kassen.

 

De er stadig ekstremt nemme, og Sån-ja er over dem hele tiden. Det er stadig piece of cake at have hvalpe...

 

De har lige været ue på gulvet og lege, og nu har de lagt sig til at sove i kasen igen.

 

Så kan de lige få en time på øjet inden de skal ud og have deres smat-mad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er hvalpene blevet knap 4 uger, og er begyndt at prøve at komme ud over kassen.

 

De er stadig ekstremt nemme, og Sån-ja er over dem hele tiden. Det er stadig piece of cake at have hvalpe...

 

De har lige været ue på gulvet og lege, og nu har de lagt sig til at sove i kasen igen.

 

Så kan de lige få en time på øjet inden de skal ud og have deres smat-mad.

 

Og de bliver bare sødere og sødere :lun: :hjerte: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er hvalpene blevet knap 4 uger, og er begyndt at prøve at komme ud over kassen.

 

De er stadig ekstremt nemme, og Sån-ja er over dem hele tiden. Det er stadig piece of cake at have hvalpe...

 

De har lige været ue på gulvet og lege, og nu har de lagt sig til at sove i kasen igen.

 

Så kan de lige få en time på øjet inden de skal ud og have deres smat-mad.

 

Nej hvor er de søde :lun:

 

Har de fået navne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor er de altså nuttede :mrgreen:

 

Nu varer det ikke længe førend dit arbejde begynder. Tro mig, - Det bliver sjovt:

- når du skøjter rundt for at tørre tissetåre op, - samtidig med at der sidder et par stykker ovre i et hjørne og "trykker avisen" - alt i mens et par andre er rendt med din yndlingssko, og den er ved at blive knavret god og grundigt mør! - Joh kender det godt. Det er rigtig skægt :roll::engel::rolleyes::engel::mrgreen: - Rigtig god fornøjelse.

 

Det er en skøn oplevelse at have et hvalpekuld :mrgreen: - Nyd det så længe det varer! :blink:De er jo skønne at have med at gøre - trods det "sure" arbejde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er hvalpene blevet knap 4 uger, og er begyndt at prøve at komme ud over kassen.

 

De er stadig ekstremt nemme, og Sån-ja er over dem hele tiden. Det er stadig piece of cake at have hvalpe...

 

De har lige været ue på gulvet og lege, og nu har de lagt sig til at sove i kasen igen.

 

Så kan de lige få en time på øjet inden de skal ud og have deres smat-mad.

 

Ved godt jeg er krævende.....men får vi ikke en lille video af dem mens de leger? :lun:

Be om :engel:

Det kunne være så hyggeligt :blink:

 

Kom så med dem :ivrig::ivrig::ivrig:

 

Hun har ret

Æv hor er det ærgeligt at man skal indrømme det

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved godt jeg er krævende.....men får vi ikke en lille video af dem mens de leger? :lun:

Be om :engel:

Det kunne være så hyggeligt :blink:

 

 

 

Hun har ret

Æv hor er det ærgeligt at man skal indrømme det

 

 

Video :shock::shock::shock:

 

Nu ikke forlange for meget af sådan en teknik-klovn som mig vel :oops:

 

Havde potentielle hvalpekøbere ude idag. Hvalpene var rigtig aktive da de var her. Øjeblikket de var kørt var de helt kollapsede på vet-bed'en og en af dem snorkede højlydt. Nøøøøj de er søde altså :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Video :shock::shock::shock:

 

Nu ikke forlange for meget af sådan en teknik-klovn som mig vel :oops:

 

Havde potentielle hvalpekøbere ude idag. Hvalpene var rigtig aktive da de var her. Øjeblikket de var kørt var de helt kollapsede på vet-bed'en og en af dem snorkede højlydt. Nøøøøj de er søde altså :lun:

 

Mjoooooooo vi kunne jo guide dig :engel::engel::engel::engel::engel:

 

Lille stakkel :ae:

 

 

 

a1155.gif

 

Tak :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Neiii... har slet ikke set tråden før nu...

 

Hvor er de bare kære :lun:

Cocker hvalpe er så kære... Hilste på min søsters venindes i forgårs - 12 uger gammel, den var også bare for lækker, og så blød, så blød :lun:

 

Stort tillykke med dem :blink:

(og kan godt forstå at du vælger at beholde en ;-):engel: )

 

 

psssst... jeg holder også en tæve :oops:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...