Hop til indhold

Ny i gruppen


Gæst Nulle
 Share

Recommended Posts

Hvorhenne i Nordjylland bor du sådan cirka..?

 

Jeg færdes meget rundt omkring her oppe Nordpå og mine to løve-kræ er oftest med mig, så du er jo velkommen til at møde dem engang.. :-D Sådan bare for at opleve levende løver.

Jeg har to med MEGET forskellig temperament og udseende, skønt de begge er ganske racetypiske på hver sin måde.

 

Jeg kan se du bor i aabybro.. Det jo kun en lille stenkast fra mig.. :blink: Sådan cirka 30 minutter

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se du bor i aabybro.. Det jo kun en lille stenkast fra mig.. :blink: Sådan cirka 30 minutter

 

Jamen, hvorhenne af bor du? Du kan bare skrive en privatbesked, hvis det er.

 

Jeg er jævnligt i bl.a. Hjørring, Hirtshals og Aalborg.. Så du kan bare sige til, hvis du har lyst til at opleve dem.. Vi er også jævnligt på diverse strande og i diverse skove rundt i stort set hele jammerbugt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, hvorhenne af bor du? Du kan bare skrive en privatbesked, hvis det er.

 

Jeg er jævnligt i bl.a. Hjørring, Hirtshals og Aalborg.. Så du kan bare sige til, hvis du har lyst til at opleve dem.. Vi er også jævnligt på diverse strande og i diverse skove rundt i stort set hele jammerbugt.

 

Suk Suk, Langt væk;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
det er altså snyd, at alle de dejlige løver, er nord for limfjorden:hmm: det er livs nødvendigt, at der kommer nogle her ned til Malling/Århus:sjov:

 

det kommer der forhåbenligt her til marts en gang så har vi også en løve fra lions of denmark her i malling hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Næ..mit internet virker ikke.. 2 gange har jeg fået ny router..og 2 gange har TDC været herude... Nu kommer de igen mandag med deres bedste router, så håber jeg altås det virker..I dag har de sendt mig et mobilt internet, men mand hvor er det langsomt! Jeg har svaret nu :mrgreen:

 

Natascha har faktisk ikke tage allergipiller de sidste 2 mdr...Kun i pollensæsonen har hun problemer

Ace :lun:

 

 

:lun: Snuseren...Du skal jo selv have en løve, selvfølgelig kun pga af kagen :mrgreen:

Kommer du ikke til Fredericia? Jeg skal alligevel have et par gæstehunde med og så betaler man jo også for en voksen kan komme ind :slem:

Og der er allerede annonceret masser af kage..Den ene er prøvesmagt af MOI..bagt æblekage :mums:

 

jeg regner også med at komme til fredericia og selvfølig skal jeg nok tage den opligatoriske kage med elsker kage.gif

og janni hvis jeg kan hjælpe med noget så sig enlig til :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hvor fedt! Det bliver spændende :mrgreen: Så kan I få stillet jeres løve-lyster :klap:

 

jep jep a a a.gifglæder mig helt vildt så kan vi få et løve fiks men så får man jo også bare enu mere abstinenser og kan slet ikke vente fordi så er det jo helt virkeligt lige nu føles det som en drøm, men har man først set holdt og nusset ham er det jo helt sandt og virkeligt at disel vufen er min :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
:vinken: Hejsa..

Jeg vil lige præsentere mig selv her inde også..

Har læst med på sidelinjen et stykke tid, så jeg føler jo næsten at jeg "kender" jer ;-)

Så her få i lidt om mig:

 

Jeg er opvokset med hund.. Mine forældre fik en lille karelsk bjørnehund da jeg var en lille måned, så vi voksede op sammen og var bedste venner!!

Da jeg blev 13 begyndte det at gå ned af bakke for hende og hun blev aflivet..

Siden har mine forældre haft puddel hunde..

Da jeg flyttede hjemme fra var der slet ingen tvivl om at jeg selvfølgelig skulle have hund med det samme!

Jeg flyttede ind i en ikke særlig stor lejlighed og derfor skulle det være en lille hund..

Det blev en chihuahua... Var hurtig faldet pladask for racen, og da vi flyttede i stor hus kom der hurtig en mere chi til hjemmet :hjerte: Det er med tiden endt ud i hele 7 stk, og er par kuld hvalpe..

+ en stor blandings hund. (karelskbjørnehund-colli-schæfer) Verdens bedste hund! Aldrig har jeg mødt en så fantastisk hund som hende...

Desværre blev hun syg her for 2 måneder siden og måtte aflives :megaked:

 

Familien består også af mine to døtre der kom til verden sidste år 2 mdr før tid..

De er lige så tosset med hunde som deres mor og far, og jeg føler jeg giver dem en stor gave ved at have en bedste ven gennem livet, som jeg selv havde da jeg var lille...

Dog er jeg nu begyndt at sælge ud af mine chi'er.. Synes ikke længere jeg kan give dem den tid de fortjener..

Før trænede jeg jo udstilling med dem flere timer om dagen, så det også noget af en omvæltning for dem, pludselig at skulle dele deres "mor" med to andre...

 

Min plan er at med tiden skal jeg have solgt resten af mine chi'er og så vil vi have en hund der ikke fælder, så jeg ikke behøver at skulle støvsuge 3 gange om dagen for at undgår pigerne ligner 2 uldtotter også :stupid:

Jeg vil ikke udstille eller opdrætte mere, bare have en rigtig familie hygge hund, der kan udfylde den ven mine piger skal vokse op med, og den altid hungrende efter hund min mand og jeg har..

 

Jeg er næsten sikker på det skal være en løwchen. :hjerte: Sikke en smuk race! :lun: Har desværre aldrig været så heldig at møde en i virkeligheden, har faktisk aldrig hørt om racen før jeg kom til at læse om den her for ikke så længe siden...

Jeg kigger også en smule på en bichon frise, men er 93% sikker på det bliver en løwchen..

Er sikker på i nok skal få mig overbevist de sidste 7% :slem:

 

welcome-wagon.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige et lidt tosset spørgsmål fra min mand :stupid:

Graver de meget? :slem:

Vi går nemlig i overvejelser om at få haven gravet op (og nej, det ikke fordi vi vil bruge løwchen til at grave det hele op :sjov:) men hvis det er en race der graver ekstrem meget, så er der jo ingen grund til det, mener han.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige et lidt tosset spørgsmål fra min mand :stupid:

Graver de meget? :slem:

Vi går nemlig i overvejelser om at få haven gravet op (og nej, det ikke fordi vi vil bruge løwchen til at grave det hele op :sjov:) men hvis det er en race der graver ekstrem meget, så er der jo ingen grund til det, mener han.

 

Min Yogi graver i vandskålen hvis han kan slippe afsted med det:slem: om sommeren har Yogi en balje eller sådan et bur fra marsvinet til at bade i........ Yogi er også ekspert i at grave små huller i græsplænen:slem: og han ved han ikke niks må, men det S***** han somme tider på hva mor siger om det graven :mrgreen:. Så vi har altid noget ekstra jord liggende til at fylde i de Yogi huller der :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...