Hop til indhold

Sne løver


ccmi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Skønne billeder...

 

Jeg har til formiddag nydt synet af Elly kaste sig rundt i naturfænomenet sne.. Otto kunne vist sagtens huske sne og virkede ikke særligt begejstret - men Elly sprang rundt og fik løveflip samme sekund hun rørte sneen.

 

https://picasaweb.google.com/lh/photo/cZRngsFIp-TDZLV6WUYOzdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder...

 

Jeg har til formiddag nydt synet af Elly kaste sig rundt i naturfænomenet sne.. Otto kunne vist sagtens huske sne og virkede ikke særligt begejstret - men Elly sprang rundt og fik løveflip samme sekund hun rørte sneen.

 

https://picasaweb.google.com/lh/photo/cZRngsFIp-TDZLV6WUYOzdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

 

Tak :-D

 

Aj hvor er hun sød altså. Kan godt forstå du nyder syner ;-) Hun er sød i sin hvalpeklip :-D.

Lille Otto da, sen er herligt for små løver :blink:

Kan se det gennem picasa du sender vidio ud. Eller skel det først ud på nettet, jeg prøvede den ene dag og sætte en, men kunne i få filmen ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy elsker sne! Jeg tog lidt billeder igår, men kameraet har kæresten kommet til at tage med på arbejde, så de kommer først ind senere...

 

Her et par billeder fra sidste år:

 

1.JPG

 

Sådan kommer man til at se ud, når man ruller sig sneen:

2.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Duffy elsker sne! Jeg tog lidt billeder igår, men kameraet har kæresten kommet til at tage med på arbejde, så de kommer først ind senere...

 

Her et par billeder fra sidste år:

 

1.JPG

 

Sådan kommer man til at se ud, når man ruller sig sneen:

2.JPG

:lun::lun: Hvor er hun skøn :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy elsker sne! Jeg tog lidt billeder igår, men kameraet har kæresten kommet til at tage med på arbejde, så de kommer først ind senere...

 

Her et par billeder fra sidste år:

 

1.JPG

 

Sådan kommer man til at se ud, når man ruller sig sneen:

2.JPG

 

Hvad gør du for at AF ISE skønheden:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lykken

Mine tøer jeg op under bruseren med lunken vand. De står pænt på række og venter til det blir den næstes tur :blink: så et stort badehåndklæde og så går den vilde jagt inde i sofaen osv med at trille sig og drøne rundt. Når man så er tør igen, så vil man ud igen i sneen. Såen er de løver :slem::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffy bliver også tøet op med vand, sætter hende normalt op i vasken... Men ja, som på sidste billedet, hvor hun har snebolde überalles, så kom hun direkte i bad og blev tøet op :-D Og så fik hun i øvrigt nægtet adgang til haven resten af dagen :lol: Ellers ville hun se ligesådan ud i løbet af fem minutter, hun er helt tosset med sne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Lykken

Mine tøer jeg op under bruseren med lunken vand. De står pænt på række og venter til det blir den næstes tur :blink: så et stort badehåndklæde og så går den vilde jagt inde i sofaen osv med at trille sig og drøne rundt. Når man så er tør igen, så vil man ud igen i sneen. Såen er de løver :slem::sjov:

Du er da heldig at du har lært dem at de skal skylles først, det er ikke alle løver der mener at det er nødvendigt. Men som tilgengæld mener at sengen, dynen eller resten af huset er den eneste måde hvorpå man kan blive våd.. Og så er det bare igang med børsten når man endelig har fået fat i dem igen :sjov:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hihihi :klap: Konge billede af Lion der faldet i en snedrive :lol:

 

Charlie er stadig dybt misundelig.. Han to cm sne er næsten væk og resterne er helt isede :fornaermet:

 

Ja det kom lidt bag på ham Lion. Ham så lidt hmm ud den Lion little unge :-) Åhhh synd for Charlie han slet ikke har noget sne han kan tumle i:megaked:

Og her fyger og blæser altid sne ind og lægger sig :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Ja det kom lidt bag på ham Lion. Ham så lidt hmm ud den Lion little unge :-) Åhhh synd for Charlie han slet ikke har noget sne han kan tumle i:megaked:

Og her fyger og blæser altid sne ind og lægger sig :damn:

HVis ikke sneen kan komme til de andre hunde, må hundene komme til sneen .. Hold åben have for de andre hunde:mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...