Hop til indhold

Sne løver


ccmi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst løven disel
Duffy elsker sne! Jeg tog lidt billeder igår, men kameraet har kæresten kommet til at tage med på arbejde, så de kommer først ind senere...

 

Her et par billeder fra sidste år:

 

1.JPG

 

Sådan kommer man til at se ud, når man ruller sig sneen:

2.JPG

 

holda op der en en der skal tøres og børstes når hun komme ind var hehe men hun ser ud til at havde moret sig gevaltigt hehe

Redigeret af løven disel
kom til at skrive forkert han i stedt for hun ups
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er der sne i København :banan: Og derfor også københavnske sneløver :slem:

 

[ATTACH=CONFIG]76946[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76947[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]76948[/ATTACH]

 

Jeg har også noget video, det skal jeg bare lige have uploaded først.. Og håber på flere billeder i løbet af dagen :mrgreen:

 

Så fik jeres løver og Mille sne :klap:

 

Ja endelig flere snebilleder. Hvad siger løverne til sneen ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke flere billeder, men et par videoer :engel: Virkelig lousy kvalitet, ret larmende osv, men det er sneløver og KrokoMille :mrgreen: (de vidunderlige skingre bjæf i baggrunden er Freddie :lol:)

 

 

 

 

 

Jeg syntes det er nogle dejlige løver og golden, billed kvaliteten er fin:slem: der bare en som har svært ved at følge 4 hunde med et kamera:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Jeg har ikke flere billeder, men et par videoer :engel: Virkelig lousy kvalitet, ret larmende osv, men det er sneløver og KrokoMille :mrgreen: (de vidunderlige skingre bjæf i baggrunden er Freddie :lol:)

 

 

 

 

 

de små løver hygger godt nok men de må da fryse de små bagdele i den kulde !?

Link til indlæg
Del på andre sites

de små løver hygger godt nok men de må da fryse de små bagdele i den kulde !?

 

Nej ikke så længe de fræser rundt :)

 

Når de er i haven, plejer Charlie max at ville være ude i 15 minutter.. Men han klarer fint en tur på engen i 1 times tid (med dækken)..

 

Han synes dog ikke gåture i snor er ret fede for tiden.. Kombination af kulde og salt - mest salt :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

okay så så længe de rør sig og er meget aktive kan de godt klar en lille time i sen altså med dækken !

ja jeg kunne godt forstille mig det ikke er så sjovt at gå i snor når det er koldt for så er man ikke så aktiv igen jo og ja salten er en hver hunds maridt

så en gravhund her i dag der gik og løftede sine poster på skift og rystede dem og ejeren fortalte at hun måtte tøre dem jævnligt for salt i denne tid så den syndes ikke det var sjovt de steder er var saltet :cry:

har set man kan få sko til dem til når det sner mod salt !

 

jeg skal havde fat i nogle dækken/ bluser ti disel til når han kommer for det er jo stadig vinter der men tror jeg har fået overtalt min mor til at strikke en bluse :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

okay så så længe de rør sig og er meget aktive kan de godt klar en lille time i sen altså med dækken !

ja jeg kunne godt forstille mig det ikke er så sjovt at gå i snor når det er koldt for så er man ikke så aktiv igen jo og ja salten er en hver hunds maridt

så en gravhund her i dag der gik og løftede sine poster på skift og rystede dem og ejeren fortalte at hun måtte tøre dem jævnligt for salt i denne tid så den syndes ikke det var sjovt de steder er var saltet :cry:

har set man kan få sko til dem til når det sner mod salt !

 

jeg skal havde fat i nogle dækken/ bluser ti disel til når han kommer for det er jo stadig vinter der men tror jeg har fået overtalt min mor til at strikke en bluse :hjerte:

 

Jeg var ude i dag for at finde de der gummi-sokker til Charlie, for de salter så hammer meget her, men de havde ikke nogen så må ud igen i morgen.. Indtil da bliver vi ved med at han får mine sokker på med tape viklet om :mrgreen: Det holder også salten på afstand hehe.. Charlie har også en striktrøje hehe.. Han er vandt til lidt af hvert fra min side :mrgreen:

 

God mor du har der sådan strikker trøje til Diesel :mrgreen: Min mor har slet ikke strikket til Charlie :fornaermet: hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Jeg var ude i dag for at finde de der gummi-sokker til Charlie, for de salter så hammer meget her, men de havde ikke nogen så må ud igen i morgen.. Indtil da bliver vi ved med at han får mine sokker på med tape viklet om :mrgreen: Det holder også salten på afstand hehe.. Charlie har også en striktrøje hehe.. Han er vandt til lidt af hvert fra min side :mrgreen:

 

God mor du har der sådan strikker trøje til Diesel :mrgreen: Min mor har slet ikke strikket til Charlie :fornaermet: hehe

 

det var da enlig en meget god løsning altså midlertidigt at bruge dine ejne sokker men de skal forhåbenligt ike bruges af dig igen bagefter hihi :lol:

 

jeg overvejer også at skal havde nogle til disel hvis der stadig er sne i marts-april mrd. :hmm:

men det er der nok ikke mere der og dov !

Link til indlæg
Del på andre sites

det var da enlig en meget god løsning altså midlertidigt at bruge dine ejne sokker men de skal forhåbenligt ike bruges af dig igen bagefter hihi :lol:

 

jeg overvejer også at skal havde nogle til disel hvis der stadig er sne i marts-april mrd. :hmm:

men det er der nok ikke mere der og dov !

 

Det håber vi i hvert fald ikke der er :D

 

Jo de kan da sagtens bruges af mig, hvis ikke der kommer huller i, de skal da bare vaskes hehe :P

 

Hvornår får du ham hjem? :) først i marts? - midt i marts? - slut marts? - start april? :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Det håber vi i hvert fald ikke der er :D

 

Jo de kan da sagtens bruges af mig, hvis ikke der kommer huller i, de skal da bare vaskes hehe :P

 

Hvornår får du ham hjem? :) først i marts? - midt i marts? - slut marts? - start april? :P

 

ja det er selvfølig regtit nok !

jeg regner med slutningen af marts starten af april men ved det ikke helt i nu men det finder jeg ud af fredag regner jeg med for spørger da lige janni hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Ihh, hvor bliver det spændende :mrgreen:

 

hvis det omkring april så skal det være varmere og ingen frost og sne, skal vi ikke sige det? :mrgreen:

 

jeg tror nu det bliver i slutningen af marts da han er gammel nok ca den 20 marts men nu må vi se :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...