Hop til indhold

Sne løver


ccmi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst løven disel
Det spændende uanset :mrgreen:

 

den 20. der må det stadig ikke være frost - jeg bestemmer :mrgreen:

 

hehe nej det skal være godt vær :lol:

så hvis du bestemmer været så brokker jeg mig hvis været er dårligt :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hehe både Charlie og jeg synes sne er sjovt, men vi kan ikke lide salt :fyfy:

 

Men frostfrit skal det være når Diesel kommer.. Tror ikke det sjovt at være helt lille hvalp når det de der -10 grader og salt over alt

 

jeg elsker selv sne men jeg tænker på hundene og ja alt salten de skal bruge sand i stedet for salt !

nej det kan ikke være sjovt når man er så lille selv emma som er et år ( min datter ) kan ikke lide kulden det kan godt bide lidt når det er kolt og der er lidt vind og så er hun ulykkelig over at skal ud !:megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg elsker selv sne men jeg tænker på hundene og ja alt salten de skal bruge sand i stedet for salt !

nej det kan ikke være sjovt når man er så lille selv emma som er et år ( min datter ) kan ikke lide kulden det kan godt bide lidt når det er kolt og der er lidt vind og så er hun ulykkelig over at skal ud !:megaked:

 

Hvor gammel er hun? Sneen bliver nok først sjov når man kan løbe rundt i den og lave sneengle og snemand og snebolde osv :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hvor gammel er hun? Sneen bliver nok først sjov når man kan løbe rundt i den og lave sneengle og snemand og snebolde osv :-D

 

hun er 1 år ! hende og bedstemor (lykken) lavede en sne engle forleden dag emmas første sne engle :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
hehe :mrgreen: Ej, sne er nok først rigtig sjovt om nogle år.. så kan hun kaste snebolde efter jer :drille:

 

ja det tror jeg også nu her syndes hun den er okay men kun når man ikke skal ned i den og ikke skal ligge der for længe !

jeg glæder mig i hvertfalde til hun er stor nok til at gå og lege i snen ! lave en iglo og snemænd hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Så skal vi på gåtur her til aften, med hjemmelavede snesko:slem:.. Mor jeg er træt, jeg gider ikke :fornaermet: siger Charlie [ATTACH=CONFIG]77070[/ATTACH]

 

 

Men når først vi ude, er det jo lidt sjovt alligevel :lol: [ATTACH=CONFIG]77071[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77072[/ATTACH]

 

haha hvor ser han fin ud det er da enlig en meget smart måde det med sokkerne og det ses da ikke sådan at det er dine sokker hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]77194[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77195[/ATTACH]

 

 

Den sidste sne skulle lige nydes :-D (ja, det meste er smeltet væk i løbet af i dag..)

 

 

Synes godt andre må komme på banen med nogle sneløve-billeder snart :mrgreen:

Hvor er han fin:lun:Jan 10 085.jpg Kan vi bruges? syntes selv vi er sne løver,

nov 09 074.jpgDet er vist sne:confused:

dec 09 041.jpgVi har ikke rigtige løver endnu:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hvor er han fin:lun:[ATTACH=CONFIG]77204[/ATTACH] Kan vi bruges? syntes selv vi er sne løver,

[ATTACH=CONFIG]77205[/ATTACH]Det er vist sne:confused:

[ATTACH=CONFIG]77206[/ATTACH]Vi har ikke rigtige løver endnu:shock:

 

i er måske ikke sneløver men så er i heltsikkert sne tiger hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]77194[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77195[/ATTACH]

 

 

Den sidste sne skulle lige nydes :-D (ja, det meste er smeltet væk i løbet af i dag..)

 

 

Synes godt andre må komme på banen med nogle sneløve-billeder snart :mrgreen:

Hihi, ja nu har og sne tigere :lun:

 

Men nu er sneen jo væk. Så nu er der små løver med små sorte støvler der løber ud og ind her

:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...