Hop til indhold

Sittos nye hjem :)


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Ville bare lige komme med en opdatering på Sittos nye hjem. :-)

 

Jeg ved godt at alle herinde, ikke er enige med mig i min beslutning - men det er nu en gang som det er, jeg har taget den beslutning som jeg mente var det bedste for os begge to. Så det behøver vi ikke skrive mere om i denne tråd, jeg vil bare gerne lige komme en smut forbi og fortælle hvordan det er gået med hendes flytning, hvis nogen skulle være interesseret i at læse det.

 

I starten af sidste uge flyttede hun ud til sit nye og blivende hjem, som blev fundet allerede dagen efter jeg havde afleveret hende, hos hende som ville videreformidle Sitto. :5up:

Jeg har netop lige skrevet mails med Pernille, som har videreformidlet Sitto. Hun siger at der var absolut intet da hun afleverede Sitto, hos sit nye hjem. Sitto gik straks ind og rullede sig på mandens gulvtæppe :blink:

(Sitto har altid haft en svaghed for gulvtæpper - hun eeeelsker at rulle sig i dem! :mrgreen:)

Hun værdigede ikke engang Pernille et blik og hun ville bestemt heller ikke med Pernille hjem igen. Sitto er meget tryg ved sin nye ejer!

Sitto har igen fået lov til at komme op og sove i sengen, hvilket hun tilsidst ikke måtte her pga min allergi. Så dét er jeg helt sikker på at hun også nyder i stor stil. :-D Hun hygger sig derude, bliver forkælet og har det rigtig godt. Hun har jo igen fået sig en legekammerat, hans DSG på 16 år. Manden har også et sommerhus i Ebletoft, lige ud til stranden hvor han tit er oppe med hans hunde. Det kommer Sitto helt sikkert også til at nyde. Ellers bor de i hus, med stor have som hundene kan boltre sig i. Og daglige gåture og hvad hundene ellers har brug for. Er absolut ikke bekymret for Sitto og er helt sikker på at det er det helt rigtige hjem, som Sitto har fået nu. :-)

 

Her er lige et billede af Sitto, som for mig, stadig altid vil være min lille tosse :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Jeg er rigtig glad for at høre 'fra sitto' :-)

 

Jeg tror, at alle de historier du har skrevet om hende i tidens løb (mest inde på jubii) har gjort at hun er en 'jeg kender' og holder af. Men jeg er enig. Beslutningen er taget, diskuteret, og jeg skal nok holde mund ;-)

 

Har hun fundet en ny god ven i ejerens anden hund? - det håber jeg virkelig.

 

Det tager jo normalt et stykke tid for en hund at falde til et nyt sted, men det lyder dejligt lovende og jeg håber at sitto har fundet det helt rigtige hjem.

 

Håber der kommer flere opdateringer hen ad vejen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går også godt mellem Sitto og hendes nye legekammerat, DSG'en på 16år. :-)

 

Sitto vil gerne lege med ham, men han er vidst ikke sååå meget for at lege. Men jeg tror kun det er godt for Sitto at hun er kommet til at bo sammen med en ældre, rolig hund - som ikke er hyperaktiv og hele tiden vil lege, eller dominerende. Ofte er det nok for Sitto, at der bare er en anden hund til at holde hende med selskab - uden den helt store leg. Og der er ingen sure miner mellem hundene, siger Pernille. Så det går også super godt, mellem Sitto og hendes nye legekammerat. :-D

 

Jeg blev meget glad da jeg læste Pernilles mails, det er dejligt at hører at det går så godt med Sitto, i hendes nye familie. Jeg er ihvertfald ikke bekymret for hende, hun har det helt sikkert super godt. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...