Hop til indhold

Søde hunde og ejere


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Tog hen til en indhegning (beregnet til hunde) i formiddags så mine børster kunne få lov at løbe frit rundt. Den bliver så vidt jeg ved mest brugt om morgenen og om eftermiddagen, så jeg kommer på skaeve tidspunkter, hvor den indtil nu altid har vaeret tom. De render rundt og hygger (eller, Voodoo driller) da en dame naermer sig med sin hund, et stykke fra indgangen. Mine løber hen mod dem og jeg går selvf også hen for at sige davs og forberede mig på at gå med mine, hvis hun ville ind og hundene ikke virkede som om de kunne sammen.

 

Damen spørger så meget venligt, om mine kan med andre hunde. Jeg spørger hvad køn hendes er, da det ikke er alle hanner Motor synes er fedest, slet ikke når Voodoo står og hopper og kører en stemning op. Det er så en taeve (nu står de og snuser til hinanden gennem hegnet og logrer allesammen), jeg siger at damer er de altid søde ved, dog er den yngste en unghund på 9 måneder og med totalt krudt i røven, men hvis hun vil ind, kan jeg bare tage ham i snor til han køler lidt ned.

 

Hun siger så, at hendes rigtig godt kan lide at løbe, nåmen SÅ er der i hvert fald ingen ko på isen, det er Voodoos yndlingsleg.

 

Damen står hele tiden og betragter hundene og siger så, jamen det ser jo godt ud, vi kommer lige ind og siger hej.

 

De kommer ind og alt er godt og isaer hende og Voodoo får tonset nogle runder, Motor får en masse hundekys.

 

 

Lidt efter kommer en anden dame hen, hun holder sig udenfor indhegningen, for hendes er ved at komme i løbetid (det plejer vi ALDRIG at få at vide før det naermest er for sent :lol:). De bor begge i den forening som indhegningen ligger ved, jeg forklarer at det gør vi ikke, men jeg så bare den fold en dag vi gik rundt, og synes det er meget rart at komme der engang imellem når der ikke er andre.

 

Ajmen de havde da godt set os før og det var jo bare super at folden blev brugt, årk jeg skulle endelig komme igen, dét skulle aldrig vare.

 

Og så hyggesludrede vi om det ene og det andet og var vaeldigt enige om det meste og jeg blev bare så glad :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tog hen til en indhegning (beregnet til hunde) i formiddags så mine børster kunne få lov at løbe frit rundt. Den bliver så vidt jeg ved mest brugt om morgenen og om eftermiddagen, så jeg kommer på skaeve tidspunkter, hvor den indtil nu altid har vaeret tom. De render rundt og hygger (eller, Voodoo driller) da en dame naermer sig med sin hund, et stykke fra indgangen. Mine løber hen mod dem og jeg går selvf også hen for at sige davs og forberede mig på at gå med mine, hvis hun ville ind og hundene ikke virkede som om de kunne sammen.

 

Damen spørger så meget venligt, om mine kan med andre hunde. Jeg spørger hvad køn hendes er, da det ikke er alle hanner Motor synes er fedest, slet ikke når Voodoo står og hopper og kører en stemning op. Det er så en taeve (nu står de og snuser til hinanden gennem hegnet og logrer allesammen), jeg siger at damer er de altid søde ved, dog er den yngste en unghund på 9 måneder og med totalt krudt i røven, men hvis hun vil ind, kan jeg bare tage ham i snor til han køler lidt ned.

 

Hun siger så, at hendes rigtig godt kan lide at løbe, nåmen SÅ er der i hvert fald ingen ko på isen, det er Voodoos yndlingsleg.

 

Damen står hele tiden og betragter hundene og siger så, jamen det ser jo godt ud, vi kommer lige ind og siger hej.

 

De kommer ind og alt er godt og isaer hende og Voodoo får tonset nogle runder, Motor får en masse hundekys.

 

 

Lidt efter kommer en anden dame hen, hun holder sig udenfor indhegningen, for hendes er ved at komme i løbetid (det plejer vi ALDRIG at få at vide før det naermest er for sent :lol:). De bor begge i den forening som indhegningen ligger ved, jeg forklarer at det gør vi ikke, men jeg så bare den fold en dag vi gik rundt, og synes det er meget rart at komme der engang imellem når der ikke er andre.

 

Ajmen de havde da godt set os før og det var jo bare super at folden blev brugt, årk jeg skulle endelig komme igen, dét skulle aldrig vare.

 

Og så hyggesludrede vi om det ene og det andet og var vaeldigt enige om det meste og jeg blev bare så glad :-D

 

 

Jeg er misundlig på jeres hundelufter steder derover i kbh. Af alle steder skulle man tro at kbh var et svært sted at holde hund, men i har både hundeskove, fælled og den der kæmpe park ( kan ikke huske navnet, noget med ber... )

og indhegnede områder. Det er snyyyyddd. Vi har hverken indhegnede områder, parker, hundeskove eller andet her på hele djursland, er meget misundlig :fornaermet::fornaermet:

 

 

Derudover er det skønt når man har en hyggelig oplevelse med andre hundeejer og hunde, det bliver man glad i låget af :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Bernstoff-parken, den kommer jeg godt nok aldrig i, kommer heller ikke i hundeskove, Motor kan ikke rigtigt løbe fri så forestil dig et mareridt med trækhund i en skov fyldt med løse hunde :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder da som en rigtig dejlig oplevelse. For det meste er rigtige hundeelskere søde og behagelige når de møder andre. Det er mere dem der "bare har en hund" som kan være a pain in the ass.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder da som en rigtig dejlig oplevelse. For det meste er rigtige hundeelskere søde og behagelige når de møder andre. Det er mere dem der "bare har en hund" som kan være a pain in the ass.

 

For at sige det mildt!

 

 

 

Ih - jeg elsker altså når man bliver positivt overrasket. Det redder hele dagen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare SÅ fedt når man bliver positivt overrasket! Det lyder som nogle søde folk, du har mødt!

 

Jeg ødte til gengæld en Golden retriever og en klaphat af en ejer i dag. Hun forstod åbenbart ikke signalet "jeg tager mine hunde i snor og går over i modsat side af stien", så hun lod glad sin løse hund løbe hen i hovedet på mine. Det resulterede i, at jeg måtte sparke hunden væk fra den højløbske tæve jeg har på visit, samtidig med at Spot var ved at æde den. For det er jo hans dame! Damens kommentar: jamen han gør ikke noget! Nej, det kan godt være, men nu var det jo ikke planen at den fine højløbske tæve skulle parres med din fede og uopdragne Golden....:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder da som en rigtig dejlig oplevelse. For det meste er rigtige hundeelskere søde og behagelige når de møder andre. Det er mere dem der "bare har en hund" som kan være a pain in the ass.

 

Bryder mig ikke så meget om "den skal jo bare lære det" og kan bedst lide hvis folk kan bare en lille smule hundesprog.

 

Og så blev jeg glad fordi hun passede så godt på sin hund og stod og tjekkede dem ud OG spurgte ind til det, før hun slap dem sammen. Velovervejet, i like.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Det lyder da som en rigtig dejlig oplevelse. For det meste er rigtige hundeelskere søde og behagelige når de møder andre. Det er mere dem der "bare har en hund" som kan være a pain in the ass.

 

Du glemte dem der ingen hund har, de hader ALT, he he!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh dejligt oplevelse og søde damer :-) Kaos har fået en vane jeg skal ha pillet af ham han gør når han ser andre hunde og folk som ikke lige helt læser resten af hans krop de tror han er gal så de holder pænt afstand hihi :-) Og han vil jo egentlig bare gerne lege hehe

 

Ja det er jo det, enten tror folk at ens hvinende lykkelige hoppende hund er mega farlig, eller også stiler de direkte mod en mens ens hund står med fråde og hugtænder og er klar til kamp :lol: Kunne det ikke være omvendt?

 

Du glemte dem der ingen hund har, de hader ALT, he he!:mrgreen:

 

Neeeeej de gør ej, ikke mine i hvert fald :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er jo det, enten tror folk at ens hvinende lykkelige hoppende hund er mega farlig, eller også stiler de direkte mod en mens ens hund står med fråde og hugtænder og er klar til kamp :lol: Kunne det ikke være omvendt?

 

 

 

 

 

Jo det selvfølgelig rigtig gud hvor har jeg haft mange konflikter med folk og deres hunde som ikke forstår koda ikke skal hilse på deres store hanhund, de glor på mig som om jeg er pylret og så kommer de belærende ord med altså hør lige her unge dame, de skal nok finde ud af det når de har set hvem der er den stærkeste!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt for jer! Men hvad er der sket med dit "æ"?? :lol:

 

Det er gået kaput. Min mac er syg så bruger vores gamle PC som har haft en lille sodavandsskade engang. Men lige nu virker det sørme: æ! Så finder jeg nok snart en anden knap som så ikke gør. Den er fucked den her comp, den sætter nogle gange sig selv til at søge efter teksten: ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Link til indlæg
Del på andre sites

HADER vista! Min mors laptop kører vista og er bare så elendig!

 

Ja det er dælme også elendigt :lol: Den blev købt med lovning på, at hvis jeg ikke kunne lide det, ville de smide XP på. Jeg kunne ikke lide det, de smed XP på - men så kunne de ikke få lyden til at virke. Nårmen så... måtte jeg jo have vista. Dammit. Skulle nok bare have returneret den, men ja, pyt, altid noget at den stadig kan virke som backup.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...