Hop til indhold

Klikkertræning


Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jamen enhver hund er vel interesseret i hvor mange godbidder der er inde i den klikker! :mrgreen:

 

Så er den squ dummere end hvad tilladt er :mrgreen::blink:

 

Selv om der blev klikket lystigt kom der hverken bold eller godbid :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne den jo ikke vide før den havde prøvet vel? :mrgreen: Så helt reelt er den vel kun dummere end tilladt hvis den forsøger en gang mere :engel::mrgreen:

 

Damn - er bange for kræet helt sikkert tager sådan en tur mere hvis muligheden er der :megaked::megaked:

 

Tanten - nu med hund der er dummere end hvad der er tilladt :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det syntes hun vist 24/7/365 :engel:

 

Vil du bytte??? Jeg har en hund der er fløjtende ligeglad :megaked: I går da vi skulle til eksamens-træning hos Irene havde hun (Noomi altså, ikke Irene) ikke fået mad i 24 timer og hun var stadig ligeglad med gufferne som spændte over oksebøf til pølser og kødboller :shock: Jeg tror at hun er uden for terapeutisk rækkevidde :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

OT:

 

Du Tante :hmm:

 

Hvis man har 3 ugers ferie også bruger den éne, hvormange har man så tilbage :hmm:

 

 

 

 

:mrgreen: :mrgreen: :blink:

 

Øhhhhhh :stupid: Jeg ved det godt :stupid:Jeg tænker

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 uger :klovn:

ØV kun 2 uger :megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil du bytte??? Jeg har en hund der er fløjtende ligeglad :megaked: I går da vi skulle til eksamens-træning hos Irene havde hun (Noomi altså, ikke Irene) ikke fået mad i 24 timer og hun var stadig ligeglad med gufferne som spændte over oksebøf til pølser og kødboller :shock: Jeg tror at hun er uden for terapeutisk rækkevidde :roll:

 

Vi kan godt bytte :mrgreen: men så kan du også godt smide gufferne væk - Her er det nemlig bold der virker :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...