Hop til indhold

disel kom på besøg med løve mor og co.


Gæst løven disel
 Share

Recommended Posts

Gæst løven disel
Hvor er han vokset fra igår :engel:

 

Minibille - billede nummer 1... Se lige jeg fik trænet hende til det rigtige knæk i udstillingsarmen :sjov:

 

har jo lært af de bedste ikke :hjerte: så jeg har lidt teknik til når han skal på udstilling hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 126
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Godt Diesel..Jeg kan se du er veltrænet hjemmefra... Vedholdenhed og plageri er jo en af dine spidskompetencer :mrgreen: Og ellers husker du vel at hyle som er du blevet tæsket? det virker jo hver gang...

Din biologiske mor savnede dig lidt i går aftes... Det gjorde jeg også..men i morges nød jeg at der ikke var en lille Diesel som sad og skreg "hjælp luk mig ud jeg skal skide NU"..De andre kunne snildt vente til jeg havde tisset selv :engel:

De andre hvhalpe har savnet dig, tror jeg... De har brugt hele dagen på at fiske alt legetøjet op af Marianergraven i gården..Alt det legetøj du møjsommeligt har kylet derned :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

hehe jeg hyler når jeg ikke får det jeg vil i sær når katten ikke vil lege :-D

spiser atl jeg kan finde der er spiseligt skider lidt på gulvet men prøver at holde mig til jeg kommer ud nyder at være her men savner også min mor og dig janni :hjerte:

i skal snart komme og besøge mig i mit nye hjem giv min mor et god nat møs savner jer alle kram og nat nat knus disel

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, katten ser da både nysgerrig ud og alt muligt :-D Der gik laaang tid, før Kenzo blev tryg ved Duffy om end han var 4 gange så stor, den første måned boede han på sit værelse (hvor hun ikke kunne komme ind, men de kunne se hinanden)... Så det er da gode tegn at han viser interesse synes jeg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, katten ser da både nysgerrig ud og alt muligt :-D Der gik laaang tid, før Kenzo blev tryg ved Duffy om end han var 4 gange så stor, den første måned boede han på sit værelse (hvor hun ikke kunne komme ind, men de kunne se hinanden)... Så det er da gode tegn at han viser interesse synes jeg :-D
Er det ikke fordi han er en maincoon? jeg tror ikke de er bange for noget. Vores, som vi fik i efteråret, havde aldrig set en hund før. Men den var ikke bange
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Tillykke med ham, hvor er han sød :lun: Er han ved at føle sig hjemme? :-D

 

ork ja han tror han ejer det hele og emma er en lege kammerart hehe han er en bølle men vi elsker ham

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke fordi han er en maincoon? jeg tror ikke de er bange for noget. Vores, som vi fik i efteråret, havde aldrig set en hund før. Men den var ikke bange

 

Tror det kommer mere an på kattens sind... Ham vi fik i sommers er Kenzos modsætning, på trods af at han ikke er nogen stor kat, er han totalt frygtløs og ikke bange for noget som helst...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Dejlige billeder...

Og han er en rigtig Lions of Denmark løve ..plasker i vandskålen..:mrgreen: forstår virkelig ikke hvorfor mine hvalpe altid lærer det :engel:

ja han er selv når han skal i bad han har lige fået sit første bad her hjemme fordi han havde tisset og så rullet sig i det da han ville lege :-D

han plasker og hopper jo rundt og han vil slå min fintør i hjeld den lømmel men fik ham tøret og børstet så nu ligner han en ren og fin løve og dufter af blomster hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke fordi han er en maincoon? jeg tror ikke de er bange for noget. Vores, som vi fik i efteråret, havde aldrig set en hund før. Men den var ikke bange

birmaen forsvandtind på værelset:slem: Manne maincoon er ikke vokset op med hund, men møder dem meget tit her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...