Hop til indhold

disel kom på besøg med løve mor og co.


Gæst løven disel
 Share

Recommended Posts

  • Svar 126
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Lykken
Nuuuuuj,hvor er han fin og lækker :hjerte:

 

Han ligner sin mor gør han :lun:

 

 

Hvordan går det med ham ellers? Er han faldet godt til osv?

 

Det syntes jeg, Emma er syg nu så det er lidt svært, og han har haft et par uheld (der er et tæppe som skal renses) men der er helt tydelig et bånd mellem Line og Diesel, jeg har svære ved at få ham til , at gøre noget eller komme:engel: men det er jo heller ikke min hund, og ikke mig han sover ved hver nat, men har haft chancen for at passe og gå tur med ham:banan: og spør bare om det hjælper med det, at være skruk:damn: Jeg savler stadig når jeg kikker på Janni´s side der er mindst en 5-6 stykker som godt må flytte til Malling:hjerte: glæder mig til når det bliver min tur,,, men jeg ved nu at det godt må være en lidt ældre hund/hvalp, jeg syntes Diesel er fantastisk, og det er dejligt at opleve ham som lille, men her er langt til alt, så jeg vil godt have en som må gå lidt længere:mrgreen: vi får da mange søde bemærkninger til Diesel i klapvognen:klap: så det er folk ved at vænne sig til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

han er faldet godt til vil jeg mene han ved hvor han bor han kan selv finde hjem til vores trappe ikke at han har fået lov uden snor men han fik lov til at bestemme hvor vi skulle hend af og det var så hjem hehe og han sover i min seng hver nat han kommer når jeg kalder og han sover på mit skød når der er ro til det ( når emma sover ) men ja han har nogle uheld men det er okay for han klare alt andet med glans og det er heller ikke så let her i påsken når emma er hjemme og syg at komme ned til faste tider så vi gør hvad vi kan men det er ikke altid at det lykkes og så sker der uheld !!! mens ellers er alt som det skal være :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så er det vist på tide med nye billeder:hjerte: i weekenden var Diesel sammen med Emma og mor, på besøg hos mig, og jeg passede mine 2 drenge børnebørn, Emil på snart 4 og Hjalte på 18måneder, Emma er 16måneder, så der var gang i den, drengene kunne ikke lide at Diesel hukkede deres tøjhunde:slem: og det gjorde han så snart vi vendte ryggen til.

Diesel fik sin 3 sele idag.

Emil giver godbid til Diesel.jpg

Diesel på luftetur.jpg

Diesel på græs.jpg

Du er min.jpg

Hej Diesel.jpg

Diesel SIT.jpg

Emma giver godbid til Diesel.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så lidt flere billeder, det er svært at få både børn og løve til, at side stille så man kan få gode billeder, så det er KUN en brøkdel af de billeder der blev taget.

I Odder fik Diesel ny sele og snor.jpg Det er ikke alle billeder der lige gode:engel: men det er ikke sikkert vi får Diesel, at se med hovedet i en putte kasse flere gange:klap:

Børn har også brug for et bur.jpg

Ud igen.jpg

Mor er blæksprutte.jpg

Diesel og blæksprutten.jpg

Diesel i puttekassen.jpg

Jeg vil op.jpg

Diesel hjælper med at ryde op.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Så lidt flere billeder, det er svært at få både børn og løve til, at side stille så man kan få gode billeder, så det er KUN en brøkdel af de billeder der blev taget.

[ATTACH=CONFIG]83134[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]83135[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]83136[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]83137[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]83138[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]83139[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]83140[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]83141[/ATTACH] Det er ikke alle billeder der lige gode:engel: men det er ikke sikkert vi får Diesel, at se med hovedet i en putte kasse flere gange:klap:

 

jeg burde også at få lagt billeder ind af disel selv men har bare haft så meget at set til den sidste til så har ikke orket det når jeg har kunne slappe af har jeg gjordt det eller gået med disel hihi menjo jeg skal lige finde en dag hvor jeg også kan lægge billeder ud hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

så skal du se hende her hjemme der sidder hun i hundekurven sammen med disel og hvis hun ´kan fuske sig til det spiser hun hans mad men prøver at lære hende at hun ikke må spise hans mad og side i hans kurv har et par billeder af det som jeg vil se om jeg ikke godt kan få lagt ud i morgen !

disel er også blevet klippet i dag og han er så fin :-D har har også været på vægten og han vejer 3,5 kg nu så han tager godt på hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

så skal du se hende her hjemme der sidder hun i hundekurven sammen med disel og hvis hun ´kan fuske sig til det spiser hun hans mad men prøver at lære hende at hun ikke må spise hans mad og side i hans kurv har et par billeder af det som jeg vil se om jeg ikke godt kan få lagt ud i morgen !

disel er også blevet klippet i dag og han er så fin :-D har har også været på vægten og han vejer 3,5 kg nu så han tager godt på hehe

 

Ih ja, de billeder vil jeg gerne se :klap:

 

Hun tester da bare kvaliteten! Jeg smager også på Charlies mad, skal da vide hvad det er jeg giver ham (min mor er her selvfølgelig heller ikke til at sige fy :mrgreen:)

 

 

3,5 kg, så han jo blevet stoooor :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Ih ja, de billeder vil jeg gerne se :klap:

 

Hun tester da bare kvaliteten! Jeg smager også på Charlies mad, skal da vide hvad det er jeg giver ham (min mor er her selvfølgelig heller ikke til at sige fy :mrgreen:)

 

 

3,5 kg, så han jo blevet stoooor :-D

 

ja han er så og han har lige fået sin 3 sele i dag fordi han ikke kunne passe den anden mere så han vokser godt den lille hehe

jeg skal prøve at få dem lagt ind i morgen :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo slet ikke fået fulgt med herinde og sagt endeligt og meget stort tillykke med smukke Diesel..

 

Hvor er lyder han bare skøn..!! Og fantastiske billeder...:-)

 

Graver han stadig i vandskålen? Herhjemme har jeg - efter at have fået en nordjysk løve;-) - anskaffet mig sådan en bakke til at stille gummistøvler på til 29 kr, som vand- og madskåle står på... Det forhindrer de værste vandskader.

 

3,5 kg..!! Wauw.. stoooor løve..!! Aner ikke hvor meget Otto vejede, da han var på Diesels alder. Hvor gammel er han nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo slet ikke fået fulgt med herinde og sagt endeligt og meget stort tillykke med smukke Diesel..

 

Hvor er lyder han bare skøn..!! Og fantastiske billeder...:-)

 

Graver han stadig i vandskålen? Herhjemme har jeg - efter at have fået en nordjysk løve;-) - anskaffet mig sådan en bakke til at stille gummistøvler på til 29 kr, som vand- og madskåle står på... Det forhindrer de værste vandskader.

 

3,5 kg..!! Wauw.. stoooor løve..!! Aner ikke hvor meget Otto vejede, da han var på Diesels alder. Hvor gammel er han nu?

:bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo slet ikke fået fulgt med herinde og sagt endeligt og meget stort tillykke med smukke Diesel..

 

Hvor er lyder han bare skøn..!! Og fantastiske billeder...:-)

 

Graver han stadig i vandskålen? Herhjemme har jeg - efter at have fået en nordjysk løve;-) - anskaffet mig sådan en bakke til at stille gummistøvler på til 29 kr, som vand- og madskåle står på... Det forhindrer de værste vandskader.

 

3,5 kg..!! Wauw.. stoooor løve..!! Aner ikke hvor meget Otto vejede, da han var på Diesels alder. Hvor gammel er han nu?

Når han er på besøg her, klare han lige at tømme begge vandskåle, den i haven og den på badeværelset,,, der står den for MCO katte leger også med vand.

Min store kat kan ikke lide den lille hoppeboldt af en hvalp:damn: men Diesel er også efter ham konstant:slem: og her i dag ville Manne ikke en gang hilse på den hund han har været venner med i 4år:vedikke: håber han finder ud af det igen når Manne ikke er så vild i varmen.

ps. 15uger i dag:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

så kom de nye billeder jeg lovedet jer forleden :hjerte:

IMG_20120401_120347.jpgdet er et lidt ælder billed af disel men syndes det er så godt at i skulle set det hehe

 

IMG_20120424_133439.jpgdisel hygger sig i sin taske efter en lang da :-D

IMG_20120424_133448.jpg

IMG_20120424_133519.jpgså fik jeg sat tasken på plads i den store kurv og så hygger han sig med at finde gnavereb frem

IMG_20120424_133536.jpg

IMG_20120424_133503.jpg

IMG_20120424_133515.jpg

IMG_20120330_154947.jpgman kan da godt dele sin mad med sin lillebror (hund) ikke emma kom nu :klap:

IMG_20120424_133433.jpgjeg nyder at ligge i min kruv efter en dag med mor ude og handle hehe

IMG_20120424_133428.jpg

IMG_20120424_133525.jpg

IMG_20120424_133529.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Her er lige et billede jeg havde glemt.[ATTACH=CONFIG]83400[/ATTACH]Det var en uimodståelig bunke sand, han var ikke til at få med der fra, og den var vel næsten offentlig, den fyldte helt ud på vejen...

 

bunken er der i nu dov minder og han vil stadig ikke med der fra når vi kommer hend til den hehe han er en sand graver selv i mine potteplanter på aletanen graver han den rod og i sin vandskål og i tæpper m.m han er en grave hund :-D

han graver i alt han kan komme til hehe og så tror han også han er jagt hund han stiller sig i point stilling når han ser fugle og ander dyer og så står han og stiger til jeg kalder hans navn :lol: janni er det noget du har lært ham eller gør alle løver sådan ????

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...