Hop til indhold

Skue Christiansfelt 1/4-12


 Share

Recommended Posts

Som muskler og form tager fat kan han meget vel forbedre sig :5up: Det gjorde Møffe dog ikke, bare så du er advaret - han er stadig løs i fronten. Og generelt bevæger bernerne sig, jaaa, knap så godt. Der er virkelig mange løse eksemplarer og masser af dommere, der ikke bider mærke i det.

 

Så vær optimist, men ikke for sikker :) Men ellers super flot kritik og jeg personligt ELSKER når min hunds temperament bliver rost :lun:

 

Vi ser hvordan det går med ham - lækker er han stadigvæk :hjerte:

 

Vi har nu været på 1 udstilling og 2 skuer og alle tre gange har vi "fået tæv" for høj haleføring og stor ros for hans temperament :klap: Han er også bare en glad dreng, der er overbevidst om at alle hunde er venner og alle mennesker er sat på jorden for at nusse ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej vi nøjes med vinterskuet på Fyn + et enkelt i Spanielklubben, jeg har valgt skuer fra, vil hellere bruge pengene på udvalgte udstillinger, selvfølgelig ville jeg jo helst det hele, men når jeg nu bliver nødt til at vælge, vinder de officielle udstillinger.

 

 

Og tak for din hilsen :kys:

 

Vi snakkede også om at når man nu har en masse andre internationale udstillinger skal man jo også sørge for at lade op engang imellem :)

Så det er nok meget godt kun lige at åben med et enkelt skue og så det i specieal klubben :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og Chinook er bare sød og glad med glad på :mrgreen:

 

Og så fik jeg hilst på Rally teltet :mrgreen:

 

Og Linda :5up:

 

 

 

Og som det virkelig aller aller største, så den broholmer der går til Rally, Ginungagab, hun hader ASlan, martin og jeg som pesten.

 

Nu har vi luret at hvis hun ikke ser vi har Aslan med, så gider hun os helt vildt godt, men den af os der har holdt Aslan, vil hun IKKE snakke med, for vi er lige så klamme som ham så :mrgreen:

 

Da det så var luret, udnyttede vi det jo, og fik snakket med hende :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det blev til en VG for Chinook. Stor og lækker, men løs i kadaveret :mrgreen: Han skal nok blive lidt "fastere i kødet" når han bliver ældre. Og så fik vi som sædvanlig kritik for en lidt for glad hale :engel:

En rigtig hyggelig dag, hvor jeg fik sludret med Aslanmor, Humlemor, Dorthe med Liva og Lisbeth med bullerne. :vinke:

Boss kan sige den kæreste lille squeaky-lyd, jeg nogensinde har hørt :lun:

 

Det var super hyggeligt at møde dig :-D

- til trods vi bestemt ikke var på toppen i dag :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi ser hvordan det går med ham - lækker er han stadigvæk :hjerte:

 

Vi har nu været på 1 udstilling og 2 skuer og alle tre gange har vi "fået tæv" for høj haleføring og stor ros for hans temperament :klap: Han er også bare en glad dreng, der er overbevidst om at alle hunde er venner og alle mennesker er sat på jorden for at nusse ham :lun:

 

Så er det jo som det skal være :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem af vovserne klappede jeg egentlig?

 

Og endnu mere vigtig spørgsmål, hvordan fanden kan i holde til at lave hudneting i sådan et vejr :genert:

 

Jeg var ude 5 min af gange og pæsfrøs!

 

Det var vist Eddie.

 

Velkommen til lydigheds- og rally-folkenes verden. Den er pissekold og våd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...