Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Skue Christiansfelt 1/4-12

Featured Replies

Besvaret

Øvelse gør mester, så nu er Aslan (og Humle) tilmeldt skue i christiansfelt den 1 april.

Der er også Rally, og måske LP.

• Svar 63
  • Visninger 7,3k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
  • Forfatter
Har I meldt jer til i Brædstrup også den 11. marts?

Nej, Martin skal til julefrokorst den 10. så tror ikke han er i stand tl at kører den 11 desværre :(

Besvaret
  • Forfatter
Vi kommer. :5up:

Liva skal starte rally.

Maggie skal (måske) debutere til rally. Om hun også skal udstilles, har jeg ikke helt besluttet mig for endnu.

Så må vi lige se om vi kan komme over og kigge efter Aslan og Humle har været i ringen :)

Besvaret
Så må vi lige se om vi kan komme over og kigge efter Aslan og Humle har været i ringen :)

Maggie skal sikkert på først på dagen i begynder-klassen, og Liva som en af de sidste, så vi er der hele dagen.

Besvaret
Nej, Martin skal til julefrokorst den 10. så tror ikke han er i stand tl at kører den 11 desværre :(

:slem: Julen varer lige til påske siges der, Martin holder sgu på tradisionerne, må man sige! :lun:

:mrgreen:

Besvaret

Øv, jeg ville ellers godt nusse Aslan lidt - det er jeg sikker på han trænger til :blink:

Måske Chinook skal meldes til i Christiansfelt? :hmm:

Besvaret

Hvor spændende - tror jeg vil se, om ikke jeg kan komme som tilskuer - det er jo ikke så langt fra os.

Måske et dumt spørgsmål - men er total newbie :engel: men må jeg godt tage min ikke race-rene hund med som tilskuer?? Eller gør man ikke det?

Ku' jo være han kunne lære noget af at se de dygtige hunde :-D :blink:

Besvaret
Hvor spændende - tror jeg vil se, om ikke jeg kan komme som tilskuer - det er jo ikke så langt fra os.

Måske et dumt spørgsmål - men er total newbie :engel: men må jeg godt tage min ikke race-rene hund med som tilskuer?? Eller gør man ikke det?

sagtens, dortes liva som skal op i rally er heller ikke raceren. i skal bare medbringe vaccinationspapirer og så koster det som regel 100-150 kr at medbringe gæstehund.

Besvaret

Skipper-odense: okay:) tusind tak for svar - så tror jeg at vi skal til Christiansfeld og se hvordan det foregår :)

Besvaret
  • Forfatter

Vi har slæbt Aslan med til alt hvad vi kunne komme til da han ikke havde tavle og har aldrig hørt for det.

Ikke engang når vi er kommet til broholmerskue inden han fik tavle :mrgreen:

Besvaret
Vi har slæbt Aslan med til alt hvad vi kunne komme til da han ikke havde tavle og har aldrig hørt for det.

Ikke engang når vi er kommet til broholmerskue inden han fik tavle :mrgreen:

Super :-D Og kan jo læse at Aslan er blevet helt god... SÅ afsted med Koda som tilskuer :mrgreen: (Griner)...

Måske en af de kloge hunde, kan hviske ham et par tips om lydighed :blink:

Besvaret
  • Forfatter
Super :-D Og kan jo læse at Aslan er blevet helt god... SÅ afsted med Koda som tilskuer :mrgreen: (Griner)...

Måske en af de kloge hunde, kan hviske ham et par tips om lydighed :blink:

Det bliver ikke Aslan som fortæller om lydighed, han kan KUN finde ud af at se godt ud :drille:

Men ja, måske en af LP hudnene kan fortælle hvordan man er lydig :mrgreen

• 4 weeks later...
Besvaret

Hej med jer – jeg er ret ny på det her område, men må man som ikke-hundeejer (eller kommende hundeejer) komme til det her hundeskue bare for at kigge? I så tilfælde, hvordan kan jeg se, hvad tid det foregår i Christiansfeld? :)

Redigeret af tigermis

Besvaret
Hej med jer – jeg er ret ny på det her område, men må man som ikke-hundeejer (eller kommende hunde-ejer) komme til det her hundeskue bare for at kigge? I så tilfælde, hvrodan kan jeg se, hvad tid det foregår i Christiansfeld? :)

Det må man meget gerne.

Ca. 1 uges tid før ligger der program på DKK Kreds 4

Besvaret

1000 tak for svar!

Besvaret

Så har jeg også meldt til rally om søndagen. Når vi nu alligevel er afsted!

Besvaret

Eddie og jeg kommer også til Christiansfeld. Vi skal starte vores første rally øvet-prøve :shock: Lille Bosse kommer med som tilskuer.

Besvaret
Martha er tilmeldt udstilling, så vi kan teste hendes løb af igen:-D

Så kan vi også teste om Chinook stadig EEEEEEEEELSKER Martha :hjerte:

Besvaret
  • Forfatter

Vi skal på FØR GD'erne, HEstKjær og Martha skal på lige efter GD'erne :5up:

Og der er kun 1 mastiff - og det må jo være martha :blink: