Hop til indhold

Skue Christiansfelt 1/4-12


 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst snuseren
Nej, Martin skal til julefrokorst den 10. så tror ikke han er i stand tl at kører den 11 desværre :(

 

 

:slem: Julen varer lige til påske siges der, Martin holder sgu på tradisionerne, må man sige! :lun:

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor spændende - tror jeg vil se, om ikke jeg kan komme som tilskuer - det er jo ikke så langt fra os.

 

Måske et dumt spørgsmål - men er total newbie :engel: men må jeg godt tage min ikke race-rene hund med som tilskuer?? Eller gør man ikke det?

Ku' jo være han kunne lære noget af at se de dygtige hunde :-D :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor spændende - tror jeg vil se, om ikke jeg kan komme som tilskuer - det er jo ikke så langt fra os.

 

Måske et dumt spørgsmål - men er total newbie :engel: men må jeg godt tage min ikke race-rene hund med som tilskuer?? Eller gør man ikke det?

Ku' jo være han kunne lære noget af at se de dygtige hunde :-D :blink:

 

sagtens, dortes liva som skal op i rally er heller ikke raceren. i skal bare medbringe vaccinationspapirer og så koster det som regel 100-150 kr at medbringe gæstehund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor spændende - tror jeg vil se, om ikke jeg kan komme som tilskuer - det er jo ikke så langt fra os.

 

Måske et dumt spørgsmål - men er total newbie :engel: men må jeg godt tage min ikke race-rene hund med som tilskuer?? Eller gør man ikke det?

Ku' jo være han kunne lære noget af at se de dygtige hunde :-D :blink:

 

Vi har slæbt Aslan med til alt hvad vi kunne komme til da han ikke havde tavle og har aldrig hørt for det.

 

Ikke engang når vi er kommet til broholmerskue inden han fik tavle :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har slæbt Aslan med til alt hvad vi kunne komme til da han ikke havde tavle og har aldrig hørt for det.

 

Ikke engang når vi er kommet til broholmerskue inden han fik tavle :mrgreen:

 

Super :-D Og kan jo læse at Aslan er blevet helt god... SÅ afsted med Koda som tilskuer :mrgreen: (Griner)...

Måske en af de kloge hunde, kan hviske ham et par tips om lydighed :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super :-D Og kan jo læse at Aslan er blevet helt god... SÅ afsted med Koda som tilskuer :mrgreen: (Griner)...

Måske en af de kloge hunde, kan hviske ham et par tips om lydighed :blink:

 

 

Det bliver ikke Aslan som fortæller om lydighed, han kan KUN finde ud af at se godt ud :drille:

 

Men ja, måske en af LP hudnene kan fortælle hvordan man er lydig :mrgreen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst tigermis

Hej med jer – jeg er ret ny på det her område, men må man som ikke-hundeejer (eller kommende hundeejer) komme til det her hundeskue bare for at kigge? I så tilfælde, hvordan kan jeg se, hvad tid det foregår i Christiansfeld? :)

Redigeret af tigermis
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...