Hop til indhold

3 trætte hunde...


korvis
 Share

Recommended Posts

Nej der er nok flere, jeg kender bare ikke ret mange hyrdefolk... Kender du Rikke, der også løber agility i OcH? Hun hyrder også, og er bruger herinde.

 

 

Okay, det kunne være jeg skal prøve at kontakte ham Jesper i første omgang. De får vi har gående her siger ikke Gracie noget, og større dyr, såsom heste og køer er hun bange for. Jeg tror hun har haft en uheldig oplevelse med heste hos tidligere ejer. Tænker at det ville kunne give hende noget selvtilid, hvis hun fandt ud af at hun er i stand til at flytte får?

 

Hmmm, jaaaeeeh, de ser nu ikke helt rigtige ud på billedet... :oops: Han har blå øjne, og de bli'r heeelt røde når jeg fotograferer med blitz, så de er lige lidt photoshoppede...

 

Kolo har smukke øjne:lun:. Jeg er vild med blå øjne, men der er mange der finder dem uhyggelige og kolde. Det er nok meget enten eller hvad man er til.

Og apropos blitz, så har det altid undret mig at blå øjne bliver røde med blitz og andre dyreøjne bliver gule?? og det gule kan jeg ikke hitte ud af at fjerne.:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, det kunne være jeg skal prøve at kontakte ham Jesper i første omgang. De får vi har gående her siger ikke Gracie noget, og større dyr, såsom heste og køer er hun bange for. Jeg tror hun har haft en uheldig oplevelse med heste hos tidligere ejer. Tænker at det ville kunne give hende noget selvtilid, hvis hun fandt ud af at hun er i stand til at flytte får?

 

Jamen det er da meget muligt at det gi'r et boost til selvtilliden... Og jeg tror Jesper kan være god til aussier, da han selv har cattledogs - dvs. at han er ikke låst på BC'ere som så mange andre er. Cattledogs er vel også body-hunde, ligesom aussierne må være..?

 

Kolo har smukke øjne:lun:. Jeg er vild med blå øjne, men der er mange der finder dem uhyggelige og kolde. Det er nok meget enten eller hvad man er til.

Og apropos blitz, så har det altid undret mig at blå øjne bliver røde med blitz og andre dyreøjne bliver gule?? og det gule kan jeg ikke hitte ud af at fjerne.:(

 

Ja, det er sq dejligt, de blå kan redigeres, selv om det bli'r en smule unaturligt... Iso's øjne bli'r også tit "blitzede", og dem kan jeg heller ikke redde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er sq dejligt, de blå kan redigeres, selv om det bli'r en smule unaturligt... Iso's øjne bli'r også tit "blitzede", og dem kan jeg heller ikke redde...

 

Tjaa, jeg ved ikke så meget om aussies og hyrdning, andet end hvad jeg har læst engang, men jeg kunne godt forestille mig at de hyrder nogenlunde ens.

Mener også at have læst at aussien er god til kvæg og går tæt på dyrene modsat en BC?

 

Det bliver spændende når Kolo skal hyrde i morgen. Har han prøvet det før?

Kan du ikke få nogen til at filme?;-)

 

Ved du om der kører busser i nærheden af hvor Jesper bor? Du skrev det kun var 5 min fra dig, og jeg synes du bor laaaaangt ude på landet.:-)

 

Mht. blitzøjne, så er Isos og Helios's øjne da meget almindelige på billederne her i tråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaa, jeg ved ikke så meget om aussies og hyrdning, andet end hvad jeg har læst engang, men jeg kunne godt forestille mig at de hyrder nogenlunde ens.

Mener også at have læst at aussien er god til kvæg og går tæt på dyrene modsat en BC?

 

Det bliver spændende når Kolo skal hyrde i morgen. Har han prøvet det før?

Kan du ikke få nogen til at filme?;-)

 

Ved du om der kører busser i nærheden af hvor Jesper bor? Du skrev det kun var 5 min fra dig, og jeg synes du bor laaaaangt ude på landet.:-)

 

Mht. blitzøjne, så er Isos og Helios's øjne da meget almindelige på billederne her i tråden.

 

Kolo har set får en enkelt gang før, men han er ikke tændt. Så det bli'r spændende! Jeg går ikke med ham selv, så regner med at kunne filme. Ved ikke om der går busser til Jesper, har ikke styr på busserne da jeg har bil...

 

Iso's øjne bli'r som regel ok med blitz, Kolos bli'r helt røde. Men jag har redigeret billedet her i tråden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kolo har set får en enkelt gang før, men han er ikke tændt. Så det bli'r spændende! Jeg går ikke med ham selv, så regner med at kunne filme. Ved ikke om der går busser til Jesper, har ikke styr på busserne da jeg har bil...

 

Iso's øjne bli'r som regel ok med blitz, Kolos bli'r helt røde. Men jag har redigeret billedet her i tråden.

 

Guuuud! Har du bil???

 

Ej, det er altså ikke en komplet køreplan jeg er ude efter.:-), tænkte mere på om du har set et busstoppested i nærheden af hvor du bor? Sådan et højt gult skilt med en sort bus på?;-)

 

Gracies øjne bliver ALTID gule med blitz.:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Guuuud! Har du bil???

 

Ej, det er altså ikke en komplet køreplan jeg er ude efter.:-), tænkte mere på om du har set et busstoppested i nærheden af hvor du bor? Sådan et højt gult skilt med en sort bus på?;-)

 

Gracies øjne bliver ALTID gule med blitz.:(

 

He he, tror altså ikke busstop-skiltene ser sådan ud her på landet! Tror de er blå, og nogle steder er der vist ikke en gang skilte! Så aner ikke hvor de går overhoved...

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, tror altså ikke busstop-skiltene ser sådan ud her på landet! Tror de er blå, og nogle steder er der vist ikke en gang skilte! Så aner ikke hvor de går overhoved...

 

Tror du har ret - de er blå med en hvid bus derude på landet.

Nå, men jeg kan da spørge ham Jesper, når/hivis det bliver aktuelt. Jeg finder nok ud af et eller andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

To af de 3 trætte hunde har haft en aktiv søndag i dag! Iso var først til agility, og bagefter var Iso og Kolo til hyrdning! Stakkels Helios fik bare ligge hjemme og sove... Når vi kom hjem igen var det ret tydeligt at se hvem der havde været ude på får, og hvem der ikke havde... :lol:

 

Ham her havde helt klart været ude:

IMG_0365b.jpg

 

Og her er én der har hyrdet - og én der ikke har...

IMG_0363b.jpg

 

Jeg tror aldrig jeg har set Iso så beskidt før... Glæder mig ikke til at se hvordan min seng ser ud når vi vågner i morgen... :shock:

IMG_0364b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...