Hop til indhold

3 trætte hunde...


korvis
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo søsters hunde på besøg - og hold da op som de sover...!! Og Iso er lige så træt som drengene. Alle 3 har sovet stort set siden de kom i går, kun afbrudt af kortere snuse-tisse-gø-ture i haven. Jeg tror søsters hunde lidt nyder at her er så stille og roligt, derhjemme er der jo liv og larm fra morgen til aften, med to drenge i familien. Her er jo det rene pensionisthjem, i sammenligning... :lol:

 

Helios: "hvad vil du nu? shhh, jeg soooover!"

 

IMG_0362b.jpg

 

 

 

Iso: "jegkanholdemigvågen, jegkanholdemigvågen, jegkanhol... zzzzz...."

 

IMG_0358b.jpg

 

 

 

Kolo: "heeeeejjjj moster, jeg sov lige - gaaaaab..."

 

IMG_0359b.jpg

 

 

 

"men nu er jeg heeelt vågen igen - skal vi lege???

 

IMG_0360b.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de forstår da sandelig at holde ferie! :lol:

 

Ida - selvfølgelig ser du da Iso igen! Vi kommer jo til stævner i Jylland så tit som jeg nu kan! Og Christian og Kolo skal jo også i gang med stævner her til sommer, så du skal nok få set Kolo udenfor et bur på et tidspunkt! Og for at det ikke skal lyde som om Kolo sidder i bur hele tiden, så har Ida kun mødt Kolo ganske kort, medens vi var ved at pakke sammen efter stævne, og derfor sad Kolo i bur lige på det tidspunkt... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha, hunde-B&B er nemlig lige hvad jeg har! :sjov:

 

De kommer dog til at røre ret mange poter i løbet af ugen, forhåbentlig kommer lille Kolo ud at hyrde et par gange, hvis hyrde-guruen ellers har tid! Helios skal løbe en hel masse på markerne, han har lige haft lidt problemer med lænden, så han har godt af lidt almindelig løben rundt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de forstår da sandelig at holde ferie! :lol:

 

Ida - selvfølgelig ser du da Iso igen! Vi kommer jo til stævner i Jylland så tit som jeg nu kan! Og Christian og Kolo skal jo også i gang med stævner her til sommer, så du skal nok få set Kolo udenfor et bur på et tidspunkt! Og for at det ikke skal lyde som om Kolo sidder i bur hele tiden, så har Ida kun mødt Kolo ganske kort, medens vi var ved at pakke sammen efter stævne, og derfor sad Kolo i bur lige på det tidspunkt... :lol:

 

YES :banan:

 

Pajko må også hellere med til nogle stævner, så han kan vende sig lidt til det.. Det lille fjollehoved..

 

Nej, det var ikke meningen at det skulle lyde som om Kolo sidder i bur hele tiden.. Men jeg vil bare så gerne se han udenfor buret - tror han er ret sej!

Link til indlæg
Del på andre sites

YES :banan:

 

Pajko må også hellere med til nogle stævner, så han kan vende sig lidt til det.. Det lille fjollehoved..

 

Nej, det var ikke meningen at det skulle lyde som om Kolo sidder i bur hele tiden.. Men jeg vil bare så gerne se han udenfor buret - tror han er ret sej!

 

Hi hi, det ved jeg at du ikke mente! ;-) Han er en lille sej én, lidt for sej en gang imellem! Men han er jo så nuttet, så han slipper af sted med det meste... :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi, det ved jeg at du ikke mente! ;-) Han er en lille sej én, lidt for sej en gang imellem! Men han er jo så nuttet, så han slipper af sted med det meste... :roll::lol:

 

Pajko slipper også afsted med alt, fordi han er så sød og blød og lækker, men sej - det er han sgu ikke... Han er en rigtig lille bangebuks :roll: (Desværre er det nok ret meget min skyld:oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh hvor er du heldig at bo i nærheden. Har got set at DKK annoncerer kurser hos ham, har bare ikke kunne afse 400 kr til det endnu. Synes godt nok det er dyrt. Er han den eneste på Fyn der hyrdning?

 

Nej der er nok flere, jeg kender bare ikke ret mange hyrdefolk... Kender du Rikke, der også løber agility i OcH? Hun hyrder også, og er bruger herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...