Ida_Asta Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Jeg har brugt hele min arbejdsdag med at stå på isen i solskinsvejr og nusse hunde og hjælpe folk af og på slæde, og hjælpe med at flytte lidt rundt på hundene, når de vikler sig ind i hinanden.. Jeg elsker min praktik! Totti Den dejligste lille tæve, som ikke er så god til at fører slæden endnu, men hun prøver.. Hun er lige til at putte i lommen :hjerte: Nogle af de andre 10 hunde, som jeg ikke kan navnene på Muuuhm, pause i solen Trold, en rigtig kælepot! Trold Lidt fjol på de sidste (vente)ture Nu slutter min spam.. Håber at I overlevede - mine roomies er ved at dø over al min hundesnak.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 Ejjj hvor er de fine og jeg kunne snildt have dem allesammen i lommen, manner! Du skal sgu da have slædehund når du kommer til DK igen - medmindre du bliver deroppe :banan: Er det ikke fantastisk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 Ejjj hvor er de fine og jeg kunne snildt have dem allesammen i lommen, manner! Du skal sgu da have slædehund når du kommer til DK igen - medmindre du bliver deroppe :banan: Er det ikke fantastisk? Det er vildt fantastisk, og hundene er bare så kærlige! Det havde jeg faktisk ikke troet, men de vil vildt gerne nusses og snakkes med... So far har jeg ikke fundet manden, men det kan sagtens være jeg bliver her... Elsker altså Norge ret meget :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 Det er vildt fantastisk, og hundene er bare så kærlige! Det havde jeg faktisk ikke troet, men de vil vildt gerne nusses og snakkes med... So far har jeg ikke fundet manden, men det kan sagtens være jeg bliver her... Elsker altså Norge ret meget :hjerte: Jooo da, slædehunde er søde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 Jooo da, slædehunde er søde :hjerte: JA. Og jeg kunne godt blive bidt af at kører med dem... Det er bare SÅ fedt! Måske jeg kan se Motor og Voodoo kører en dag *drømme, drømme* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 JA. Og jeg kunne godt blive bidt af at kører med dem... Det er bare SÅ fedt! Måske jeg kan se Motor og Voodoo kører en dag *drømme, drømme* Ja det må du i hvert fald og du må osse køre vognen Det er bare så befriende og jeg tænker ikke på en skid når vi er ude, kun at passe på dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 Ja det må du i hvert fald og du må osse køre vognen Det er bare så befriende og jeg tænker ikke på en skid når vi er ude, kun at passe på dem. :banan: Jeg tror ikke, at jeg tør kører vognen... Her får jeg lov at stå på den, mens hundene står stille og så sidde i den... Jeg kan jo ikke stoppe dem, men nok godt starte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 :banan: Jeg tror ikke, at jeg tør kører vognen... Her får jeg lov at stå på den, mens hundene står stille og så sidde i den... Jeg kan jo ikke stoppe dem, men nok godt starte Der er håndbremse på vores - der er vel også sneanker på den slæde i kører på? Og måske den lette bremse også? Den kan man også bruge i sving, hvis man vil sænke farten lidt, hvor ankeret mere kan smadre sporet fordi den er så kraftig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 PS, de kan bare få en lille tur først, så det værste gas er gået af ballonen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 Der er håndbremse på vores - der er vel også sneanker på den slæde i kører på? Og måske den lette bremse også? Den kan man også bruge i sving, hvis man vil sænke farten lidt, hvor ankeret mere kan smadre sporet fordi den er så kraftig. Der er en "plade", som hundeslædemanden kan stå på, for at bremse dem, men når de har fart på kan de være lidt svære at få til at stoppe. De elsker virkeligt at trække... Når han holder kaster han ankeret i isen, og så mig på "pladen", hvis han skal ud og flytte rundt på hundene.. PS, de kan bare få en lille tur først, så det værste gas er gået af ballonen :5up: De her hundene var også ret flade efter 4 timer med gæster.. Der var kun ene som gøede og hoppede rundt til sidst, men Chaplin er vist også lidt specielt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 Min første, og so far eneste, tur på hundeslæden.. MVI_1769.mp4 video by IdaJuelsbak - Photobucket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Der er en "plade", som hundeslædemanden kan stå på, for at bremse dem, men når de har fart på kan de være lidt svære at få til at stoppe. De elsker virkeligt at trække... Når han holder kaster han ankeret i isen, og så mig på "pladen", hvis han skal ud og flytte rundt på hundene.. :5up: De her hundene var også ret flade efter 4 timer med gæster.. Der var kun ene som gøede og hoppede rundt til sidst, men Chaplin er vist også lidt specielt.. Ja det var den jeg mente, den man kan stå eller bare presse på.. Haha 4 timer er sgu osse lang tid, forstår dem godt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Ih hvor ser det dejligt ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
msici Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Skønne billeder af smukke hunde, det gad jeg godt at prøve engang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts