Museklik Skrevet Marts 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 2, 2012 Jeg har jo skrevet et par indlæg herinde og fået en del gode råd :mrgreen: Men jeg har først nu set denne her kategori. Og så må jeg hellere hilse pænt Jeg hedder Winnie, 38 år, mor til 3 børn mellem 5-10 år. De to er adopterede, den sidste en lille overraskelse, der kom helt af sig selv:-D. Derudover har vi Freya på 7 mdr., som vi fik for 3 uger siden. Hun er en dejlig, livlig hund, der bidrager godt til familien Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Hej og velkommen til dig og Freya Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts