Hop til indhold

min hund bider negle (kløer) - nogle gode råd?


Gæst Rikke
 Share

Recommended Posts

Gæst Rikke

Min hund bider en klo på hver bagben...? Dyrlægen mener, hun havde noget svamp mellem trædepuderne, og hun "bider forkert" og rammer kloen i stedet for huden ml. Trædepuderne, når det kløer. Vi har nu smurt bagpoterne i et par uger tre gange om dagen i noget svampedræbende fra dyrlægen, og hun bider stadig kløer... Vi er derfor begyndt at tvivle på, om det er svamp og om hun overhovedet "bider forkert"... Det er meget tydeligt, hvilke negle hun bider, da de er flossede. Vi er selvfølgelig nødt til at gå til dyrlæge igen, hvis det fortsætter, men ville bare høre, om andre havde nogle erfaringer på dette område...?

Ps: Salt fra vinteren kan ikke være årsag, da vi stort set udelukkende går, hvor der ikke saltes.

Mange hilsner - Bomle og Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Baldur bed også negle, og vi behøvede aldrig at klippe dem. Han gjorde det som en lille hyggelig beskæftigelse, og hvis han kunne få lov at bide vores negle, så var han lykkelig :mrgreen:

 

Og Baldur havde hverken svamp eller noget andet, han syntes bare det var hyggeligt at bide negle, og jeg har hørt om flere hunde der bider negle. Så medmindre jeres dyrlæge siger at h*n kan se at din hund har svamp i poterne, så ville jeg bare lade som ingenting og lade hende forsætte med at bide negle som hun lyster :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...