Gæst MariePylaia Skrevet Marts 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 4, 2012 Ja, hvordan mon? Når man skal kommentere et lagt indlæg, fx., og vælger at kommentere det i bidder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Ja, hvordan mon? , og vælger at kommentere det i bidder. Nu bruger jeg dit eget indlæg som eksempel. Kan du se, når du trykker besvar med quote, så står der: (Har igen fjernet den ene klamme. Kalder den lige 2)Når du så vil lave delte quoter, så går du ind og sætter nr 2 efter første omgang du vil quote. Det næste indlæg du vil quote, der starter du så ud med at skrive [ (som du får ved at trykke alt gr 8) quote ] (uden mellemrum, vi kalder den 3) og så slutter du af med nr 2. F.eks:Ja, hvordan mon? [ / quote] vil se sådan her ud: Ja, hvordan mon? og Når man skal kommentere et lagt indlæg, fx. [ / quote] vil se sådan ud: Når man skal kommentere et lagt indlæg, fx.Nørdet forklaring, kan jeg godt se:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Jeg prøver med en mindre nørdet (jeg er selv nørd, så den bliver nok svær ) Du skal kopiere (uden mellemrum) og så sætte dem hhv foran og bagved HJVER af de dele du citerer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Tusind tak - så har jeg da lige lært det! Men det er også svært ikke at lyde nørdet, det ér da ogsåen rimelig klodset måde at gøre det på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts