Aslan Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 (rettet) Eller noget i den retning! Efter Noomi og Sir Hiss, ja så fik damen i BARF butikken overtalt mig til at købe en slange................ Her er så resultatet Tungeslaker...eller noget! Vil du ikke møzze med mig? Nu skal du ikke sige det er fordi jeg har dårlig ånde! Jamen så kan jeg da tygge lidt i dig Skal du angribe mig? Din...din...din slange! Og det endelige bid......... Hvis Aslan kunne bukke ville han bukke dyyyybt for Noomi :kys: Og sige tak fordi du dræbte Sir Hiis II EDIT Så fik jeg lige billederne ned i ordentlig størrelse Redigeret August 28, 2008 af Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 28, 2008 Rapporter Share Besvaret August 28, 2008 Jamen selv tak, siger Noomi Hvis slangen bliver flabet kan hun godt lige give Aslan nogle tips og tricks til hvordan man nedlægger sådan en.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Daaaaamn kl 20 gik Aslan total kold. Han lå på sin madress og kiggede TV, og pludselig kom der kæmpe snorken dernede fra Tror kampen med slangen var ret hård :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Sikke nogle gode billeder. Det er jo ikke til at afgøre, om Aslan er forelsket i slangen, eller om han prøver at dræbe den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Sikke nogle gode billeder. Det er jo ikke til at afgøre, om Aslan er forelsket i slangen, eller om han prøver at dræbe den. Tror han er sur over at den ikke gider at tunge kysse med ham :adder: Nu er det hermed en pige slang :blink: Miss snake??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts