Hop til indhold

Larmer din hund når den leger?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Skal måske nævnes, at en del andre hunde har gjort deres for at skabe mit larme monster, de fleste hunde reagerer nemlig når Motor gør: Motor stiller sig op og bræger, og så kommer den anden hund hen til ham enten for at tumle der, banke legetøjet ind i hovedet på ham for at få ham til at jagte dem eller er det en yngre tæve, så kommer de og slikker ham i mundvigene :hmm:

 

Så han har næsten altid succes med sin larm, og så forstår jeg jo godt at han gør det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Groa larmer ikke når hun leger med andre hunde, hvis den anden hund gør eller knurrer højt gider hun ikke lege.

Hun knurer når hun leger med et stykke legetøj eller når vi leger med hende.

 

 

Så bør jeg måske lige uddybe mit indlæg, hvis Luna leger fange- eller brydeleg med en anden hund, så larmer hun ikke, det er kun når de laver trækkeleg med et stykke legetøj at hun larmer

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, man kan ihvertfald SAGTENS høre, når Eris kommer rigtig godt i gang. :engel:

Hun larmer som regel sammen med de fleste hunde. Men hun har også nogle "venner" vi møder på tur en gang imellem, hvor de begge leger helt lydløst O_O

Jeg har også lagt mærke til, at når hun "endeligt" leger med spidshunde, så "snakker" hun. Det er så sjovt at høre hendes sjove lyde!

Men jeg tror nu det kommer mest an på, hvem de leger med, og hvor sjovt det er.

Jeg kan da også engang imellem få hende til at larme ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja, Sheila larmer jo så hele nabolaget tror der er slagsmål igang...

 

hun knurrer og brøler og gøer og jo sjovere/vildere det er, jo mere larmer hun:)

 

Dengang hun fik mulighed for at lege med nye hunde, så larmede hun ikke helt så meget den første gang. Idag leger hun utrolig sjældent med nye hunde, så hun kender dem, når hun leger første gang og så larmer hun selvom hun skruer lidt ned for krobstaklinger ovs.

 

Hun knurrer også når hun leger med mennesker, igen knap så meget med folk hun ikke kender. Med mig giver hun den fuld skrue og takler mig med åben mund og brøl, hehe

 

Mysla knurrer noget lavere men trods alt en del i leg med mennesker i hvertfald når det er ruskeleg. Ellers ler hun meget under leg og med andre hunde "smiler " hun og knurrer en del, hvilket får nogle hunde til at misforstå hende i starten. Hun gøer sjovt nok ikke så meget igen under leg, dog meget hvis hun bliver frustreret over at hun ikke kan følge med eller, sheila leger eller nogen tager pinden fra hende eller noget i den stil:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer an på hvilken hund hun leger med. Hun gør som den anden hund, larmer den så gør hun også hehe.. Der er dog en enkelt hund hun leger med hvor det lyder voldsomt, men de er bare de bedste venner og er ignorerer andre hunde der vil med i deres leg. Idag legede hun med en gravhund, der var lige lidt lyd på hvor de mødte hinanden og løb rundt, men efter lidt tid var der ikke lyd på mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...