Hop til indhold

Hvor går grænsen før der er tale om vanrøgt?


Hoppebolden
 Share

Recommended Posts

Gæst Greyhounds

Sikke en historie. Jeg beundrer dig CAS - tror ikke jeg havde haft overskud til at blive ved med at kæmpe som du gjorde!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 202
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen naturligvis!

 

Jeg har skrevet lidt med dem siden sidst.. Har ikke ville overfalde dem, så har givet dem lidt ro, så de ikke sku blive trætte af mig - og jeg mister kontakten til Mickey.

 

De er bare så glade for ham, og de har fortalt at "han er bare den mest fantastiske hund". De ligger tit billeder af ham ud på facebook (de tilføjede mig efterfølgende), og der ser han glad og sund ud! De er rigtig glade for at de "tog chancen" med ham og han er helt frisk/rask ovenpå sin urinvejsinfektion. Han nyder at hygge i haven og er rigtig dygtig at have med på tur. Han er super til mennesker og hunde osv. De er begge aktive mennesker, så han kommer rigeligt ud.

 

De har været meget åbne og opsøgende om fx foder, adfærd, træning osv. Jeg har haft skrevet med dem, hvor jeg har sent links til fx nogle gode hundebøger, foder-foreslag osv...

 

Det var alt for nu... :vinken:

Hvor er det fantastisk :-)

Jeg er så lykkelige på lille Mickey's vegne :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...