Museklik Skrevet Marts 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 18, 2012 Freya har rindende øjne. Hun har haft det siden vi fik hende. Dyrlægen gav øjndråber mod øjenbetændelse, men tvivlede selv på effekten - og det hjalp ikke. Hun skal revaccineres og tjekkes igen om et par uger, men vil lige høre, om nogen ved, hvad jeg kan gøre? Hun er ½ springer spaniel ½ dansk svensk gårdhund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Marts 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2012 Det kommer an på årsagen. Og det må dyrlægen have en mening om. Nogle hunde er født med for løse eller for stramme øjenlåg. Nogle af øjenvipperne kan ligefrem vende ind mod øjet og genere. Så skal der en lille operation til, så vipperne bliver vendt lidt mere udad. netdyredoktor - Entropion Og også for løse øjenlåg og hængeøjne kan give rindende øjne. netdyredoktor - Ektropion Begge dele kan løses med en lille operation.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Marts 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2012 Silles øjne løber også meget. Vi tørre dem somme tider flere gange om dagen. Det lugter ikke surt. Jeg tænker det måske har noget at gøre med hendes allergi. Vi har været ved øjenlæge med hendes cornea dystrofi, men han nævnte ikke at det var noget der ikke skulle være der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Marts 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2012 Teiturs øjne løber også en gang i mellem, det er lidt i perioder synes jeg. Men så længe det er klar væske og ikke i voldsomme mængder tror jeg ikke det har en betydning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts