Hop til indhold

Agility træning - københavn / Storkøbenhavn


Gæst maria&kenni
 Share

Recommended Posts

Gæst maria&kenni

Nu opretter jeg lige en ny tråd, fordi mange af dem jeg har kigget på er gamle. Så tænker at det kunne være der var nogen der kender et nyt sted :blink:

 

 

Jeg søger et sted at træne agility med mine hunde. Vil selvfølgelig gerne starte som begynder..

Hvis nogen kender et sted der træner i weekenden ville det være super - Men lige nu tager jeg imod alt :-D

 

Så del gerne jeres gode og dårlige erfaringer med steder nye som gamle:blink:

 

Tak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi (DAF København) har lukket ventelisten p.t., fordi den er for lang, det samme har vist både HF70 og Amagerlands. Hundeklubben Lyngby har også fyldt op, men du kan vist godt blive skrevet på venteliste. Ledøje-Smørum Hundeklub er nok også fyldt op for den kommende sæson, men det kan være, at du kan komme på venteliste til næste sæson.

 

Du skal nok ikke regne med at kunne starte direkte på et agilityhold i Københavnsområdet uden at have været på venteliste først - undtagen i TAK, som Petrine fraråder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sådan lidt nysgerrig.. hvorfor fraråder i den ene klub der?

 

Fordi den er dårlig :engel: i stedet for at 'svine' så kan jeg blot konstatere, at der var omkring 40 trænere da jeg startede, i efteråret 2011 var cirka halvdelen tilbage, nu er der kun 4; noget er helt galt og der er ikke kun fordi jeg blev træt af metoderne og at blive skreget ad. Men det er virkeligt ærgerligt, for de har enormt meget plads, fine redskaber og lys, så man kan træne, selvom det er mørkt, men trænerne i en klub er bare guldet og det har de smidt væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni

Ja jeg frygtede også at de fleste steder var fyldt og ikke tager nogen ind i meget lang tid læs (1-2 år).

Jeg forventer ikke at kunne få plads nu, jeg tager bare imod med kyshånd hvis jeg overhovedet kan blive skrevet op nogen steder :)

 

Vi har bil så har intet imod at kører et godt stykke for et godt sted.. :)

 

Såå tager stadig imod, hvis folk kender nogen steder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke skrevet om Hillerød Hundevenner i denne tråd, fordi du skrev Kbh. og Stor Kbh.

 

Hvis du gider at køre så langt, kan jeg absolut anbefale stedet -går der selv ( og så kan vi bryste os af at vi har landsholdstræneren hos os :blink:)

De har lige planlagt forårs- og sommersæsonen, men hvis du er lyn hurtig kan du måske være heldig at få en plads :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...