Hop til indhold

Morgenkvalme


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

Synes Janni har sagt, jeg ikke skal klippe hende i hovedet, Mini har i hvert fald sagt det, så foreløbig har jeg ikke rørt det, men nu er hun i 3 længder så det kan da være :slem: jeg havde overvejet at trimme hende kort over det hele, men jeg satser på pelsen på bagparten vokser hurtigt så det matcher lidt mere :5up:
En lettere studsning måske hvis du synes det er for langt... Men det stresser dem utroligt at blive klippet helt kort i hovedet..SÅ det gør jeg aldrig op til en fødsel... De andre kan hellere ikke genkende dem når de er korte i hovederne.. SAmt hvis man klipper ørerne for kort ryster de på hovedet hele tiden og slår ørespidserne til blods... Men jeg skal jo ikke bestemme over din hund.

 

Sonja - nu findes der jo nogen der kan styre en saks :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

En lettere studsning måske hvis du synes det er for langt... Men det stresser dem utroligt at blive klippet helt kort i hovedet..SÅ det gør jeg aldrig op til en fødsel... De andre kan hellere ikke genkende dem når de er korte i hovederne.. SAmt hvis man klipper ørerne for kort ryster de på hovedet hele tiden og slår ørespidserne til blods... Men jeg skal jo ikke bestemme over din hund.

 

Sonja - nu findes der jo nogen der kan styre en saks :fornaermet:

 

Jeg elsker hendes ansigt og udtryk og vil hellere vente på det andet vokser ud, så hun bliver holdt hvalpeklip mens der er hvalpe men uændret hoved - i øvrigt er Zoffi klippet helt tæt i hovedet og det er ikke lige min smag :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, hvor er det bare spændende!

 

Skal hun ikke også klippes i hovedet, så hoved og krop matcher? :blink:

Jeg syntes den klipning er perfekt:hjerte: ja så må det godt blive længere på bagdelen, men er vild med at hovedet ikke er klippet:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

En lettere studsning måske hvis du synes det er for langt... Men det stresser dem utroligt at blive klippet helt kort i hovedet..SÅ det gør jeg aldrig op til en fødsel... De andre kan hellere ikke genkende dem når de er korte i hovederne.. SAmt hvis man klipper ørerne for kort ryster de på hovedet hele tiden og slår ørespidserne til blods... Men jeg skal jo ikke bestemme over din hund.

 

Sonja - nu findes der jo nogen der kan styre en saks :fornaermet:

det minder mig om; Diesel giver den største og bedste hilsen til de mindre hunde, med hår i hele hovedet:hjerte: bichonner og en Tibber i Odder fik en laaang hilsen og de hoppede rundt om hinanden, og havde de fået lov, havde de fulgtes resten af dagen:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, hvor er det bare spændende!

 

Skal hun ikke også klippes i hovedet, så hoved og krop matcher? :blink:

 

nej!

 

Synes Janni har sagt, jeg ikke skal klippe hende i hovedet, Mini har i hvert fald sagt det, så foreløbig har jeg ikke rørt det, men nu er hun i 3 længder så det kan da være :slem: jeg havde overvejet at trimme hende kort over det hele, men jeg satser på pelsen på bagparten vokser hurtigt så det matcher lidt mere :5up:

 

Ikke mere klip :fyfy: Det slemt nok det lange er klippet af :megaked:

 

 

Hun har så yndigt et ansigt, ikke klippe mer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...