Hop til indhold

Nu er de første født.


Jane
 Share

Recommended Posts

Gæst gadekryds

så smelter vi jo alle sammen når vi ser de skøne nuttede dejlige osv. hvalpe så små har vores jo også været en gang det kan man godt lige glemme i farten men dejlige det er de sku 0002006C.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 108
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var på besøg hos hvalpene i dag ( Sådan lige for en gang skyld). Der var liv og glade dage i kassen.

 

En radio var tændt. Jeg nåede at kommenterer deres dårlige musiksmag, inden det gik op for mig at det var en cd med nytårsfyreværkeri der blev afspillet. :oops::oops:

 

Gad vide om det hjælper, jeg har mine tvivl. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var på besøg hos hvalpene i dag ( Sådan lige for en gang skyld). Der var liv og glade dage i kassen.

 

En radio var tændt. Jeg nåede at kommenterer deres dårlige musiksmag, inden det gik op for mig at det var en cd med nytårsfyreværkeri der blev afspillet. :oops::oops:

 

Gad vide om det hjælper, jeg har mine tvivl. :blink:

 

Der er også blevet spillet den der lyd-cd for Noomis kuld (og alle de andre kuld for den sags skyld) + at de er blevet påvirket med diskotekslys samtidig :lun: så de også kunne vænne sig til lysglimtene og indtil videre ser det ud som om at det har virket efter hensigten :5up: Noomi er ikke specielt lyd-påvirkelig (nu er det jo begrænset hvad der har været af fyrværkeri endnu) så jeg håber at den har gjort sin gavn :mrgreen: Det skader i hvert fald ikke :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det jo meningen jeg skal tjene på dem, men jeg kan selvfølgelig bare skrue prisen op på de 7 andre. :mrgreen::lol:

 

Ja, bare sørg for at de 7 andre bliver solgt med en fin fortjeneste. :lol:

 

Hvis du kan snige en enkelt med uden at opdrætteren opdager det så er der også sparet lidt udgifter dér. Når der er 9 så må det kunne lade sig gøre at smugle en ud. Evt få en medsammensvoren til at aflede opdrætter med et eller andet imens. :cool::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Tak, jeg tager 3 :mrgreen:

:lun:

Hvordan går det med at vælge?

 

Øjnene på nogle bestemte eller er det stadig en gang ude i fremtiden inden for 3 uger :blink:

 

Jeg har ikke valgt endnu, men har en lille formodning om hvem af dem det bliver. Men der kan ske meget på 3 uger. :-D

 

Jeg er da egentlig ret skuffet over, at du ikke spørger efter flere billeder. :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige haft huset fuld af gæster. 9 små hvalpe og deres mor. De skulle ud og prøve at køre bil og kom her forbi.

Der er godt nok gang i dem. De var overalt. Heldigvis er vores have lukket. Alt skulle undersøges. Men hold da fast hvor er de dejlige. Men det er nu godt at man kun skal have en af dem. 9 er lige rigelig at holde styr på, så havde man da aldrig fri.

Det er en harmonisk flok på alle måder. Alle har de hvalpens naturlige nysgerighed og gåpåmod.

 

Nu kan jeg bare ikke vente længere. :-D:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har lige haft huset fuld af gæster. 9 små hvalpe og deres mor. De skulle ud og prøve at køre bil og kom her forbi.

Der er godt nok gang i dem. De var overalt. Heldigvis er vores have lukket. Alt skulle undersøges. Men hold da fast hvor er de dejlige. Men det er nu godt at man kun skal have en af dem. 9 er lige rigelig at holde styr på, så havde man da aldrig fri.

Det er en harmonisk flok på alle måder. Alle har de hvalpens naturlige nysgerighed og gåpåmod.

 

Nu kan jeg bare ikke vente længere. :-D:blink:

 

 

Jamen det er da vidst også ved at være opover snart :blink:

 

 

PS: hvor er billederne af hvalpene undersøger hele haven?

Og faderen og hvalpene?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er da vidst også ved at være opover snart :blink:

 

 

PS: hvor er billederne af hvalpene undersøger hele haven?

Og faderen og hvalpene?

 

Jeg glemte helt at tage billeder. Jeg kunne ikke løsrive mig fra de små, de er bare så kære. Men opdrætteren tog billeder, så måske jeg kan lokke ham til at sende nogle til mig. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glemte helt at tage billeder. Jeg kunne ikke løsrive mig fra de små, de er bare så kære. Men opdrætteren tog billeder, så måske jeg kan lokke ham til at sende nogle til mig. :blink:

 

Det ville jo være super.

 

Det er forundrende hvor meget der kan ske på kort tid, Aslan blev født sort, og da vi hentede ham 8 ugere senere var han bare mørk og nu er han gylden med hvide underhår (hvilket forøvrigt ikke er ligeså pænt som sorte underhår!)

 

Jeg kan godt huske de første par gange vi så Aslans kuld, der var slet ikke nogen hjemme, jeg sad bare og var pakket ind i hvalpe :lun:

Så du er fuldt ud tilgivet at du ikke kunne løsrive dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...