Hop til indhold

Hvor meget Foder??


HNP
 Share

Recommended Posts

Findes der ikke en hjemmeside (eller flere) hvor man kan se hvor meget foder hunden skal have? Altså i de forskellige slags foder. Synes ikke rigtig om at tage i dyrehandlen med lommeregner, så jeg kan se mængde og dagspris på de forskellige slags foder :lol:

 

Vi bruger pt Arion, men vil gerne skifte. Gerne til et hvor hun ikke skal have alt for meget foder, da hun ikke er specielt glad for tørkost. Hun er 5 mdr, vejer 15 ½ kg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Findes der ikke en hjemmeside (eller flere) hvor man kan se hvor meget foder hunden skal have? Altså i de forskellige slags foder. Synes ikke rigtig om at tage i dyrehandlen med lommeregner, så jeg kan se mængde og dagspris på de forskellige slags foder :lol:

 

Vi bruger pt Arion, men vil gerne skifte. Gerne til et hvor hun ikke skal have alt for meget foder, da hun ikke er specielt glad for tørkost. Hun er 5 mdr, vejer 15 ½ kg.

 

De forskellige producenter har som regel deres vejledende mængder liggende på deres hjemmesider.

 

Jeg har også tit brugt zooplus, hvor der er fodermængder på de fleste af mærkerne derinde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w

Mine hunde har nu ikke læst fodervejledningerne. Gaia får noget mere end angivet og Reiki noget mindre -som unghund fik han dog osse en del mere end angivet. Så i hvert fald for mine hunde, ville jeg ikke blive meget klogere af at kigge på vejledende mængde.

 

Men typisk er der vejledende mængde på producentens/forhandlerens hjemmeside

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...