Hop til indhold

Skød konen, da hunden sked på gulvet...


Lonny
 Share

Recommended Posts

1331885294312_ORIGI_775199d.jpg

 

 

Noget gik helt galt i et texansk hjem søndag i forrige uge, rapporterer flere amerikanske medier.

En ophobning af frustrationer fik tilsyneladende den 76-årige Michael Stolz til at tage livet af sin 49-årige kone og parrets to hunde.

Michael Stolz har selv fortalt politiet, hvordan han 'fik nok'.

- Den ene hund, en schæferblanding, sked på gulvet inde i huset, og det var dråben. Jeg dræbte den med to skud i hovedet. Umiddelbart efter dræbte jeg vores rottweiler med flere skud, har Stolz forklaret politiet.

Dernæst blev det konen, Bernices, tur.

- Da jeg dræbte hundene, blev hun ved med at skrige og råbe og løb ud i køkkenet. Jeg fulgte efter hende og dræbte hende med flere skud - det hele var blevet for meget, siger Stolz.

I to dage opholdt han sig i huset med sin døde hustru og de to dræbte hunde, men så undrede de ansatte på konens arbejdsplads sig over, at hun var udeblevet i to dage.

Det blev da hurtigt klart, at noget var helt galt hos ægteparret, og et SWAT-team blev sendt til parrets bopæl, hvor Stolz overgav sig uden dramatik.

Stolz har erkendt og vil komme til at ende sit liv i fængslet

 

Ekstra Bladet - Skd konen, da hund sked p gulvet

 

Ok, det kalder jeg da lidt af en overreaktion :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ hæ, godt manden er lidt mere tålmodig og at Fønix har lært at hoppe ned fra sengen, når han skal skide nu :banan:

 

Ja, hvis han skyder hunden og konen fordi hunden sked på gulvet, så tænk på hvad han kunne finde på hvis den havde skidt i sengen :shock:

 

Men jeg har gudskelov også en lidt mere tålmodig mand, og han har da en enkelt gang overlevet en lort i sengen...

 

 

Det var da Baldur var hvalp, om aftenen da vi skulle i seng sagde Bo at han havde på fornemmelsen at Baldur havde besørget i sengen, men jeg insisterede på at det da var noget pjat at sige!

Så da Bo kravlede i seng og trak dynen hen over sig, da trillede der en bæ ned ad dynen og ned på gulvet, aldrig har jeg grint så meget, og bare forestillingen om Bo's ansigtsudtryk kan igen få mig til at klukke lidt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...