Hop til indhold

Opdatering om Mickey!


Hoppebolden
 Share

Recommended Posts

Min nabo og jeg er begyndt at tale lidt sammen igen... Heldigvis!

 

Mødte hende på vej ud af elevatoren tidligere i dag, hvor hun fortalte at Mickey var indlagt hos dyrelægen med - højst sandsynligt - en lidelse i nyrerne. Det skulle ifølge min nabo være alvorligt - og det kan resultere i af Mickey skal aflives :megaked:

 

Jeg har absolut ingen erfaring med nyre-sygdomme, så ved ikke hvor alvorligt den slags er, og hvordan prognosen ser ud i den slags tilfælde.... Men hvor er det dog bare trist!

 

Mickey har haft problemer længe før min nabo købte ham, og efter jeg selv talte med sælger vedr. sundhedscheck og vaccination, blev jeg også noget bekymret, da hun var meget utroværdig i hendes forklaringer......... Tænk at videresælge en syg hund!!!! Øv, hvor skulle hun skamme sig. Forstår ikke hvordan nogle mennesker kan være så kolde i r... ???

 

Sælgers forklaring dengang var, at hun var "træt" af at have 3 intakte tæver sammen med Mickey - men at hun ellers var "rigtig glad" for ham... Hvis man er så glad for sin hund - hvorfor får man så ikke kastreret i stedet for at sælge ham?? Men nej, hunden har jo været syg, så er det lettere at skille sig af med ham - og i øvrigt tjene penge på det... Puha!

 

Hendes søster er lige nu igang med at kontakte sælger for at finde en løsning.... Men indtil videre har sælger ikke refunderet/overført penge for udgifter ifbm. manglede vaccinationer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen

Jeg er glad for at høre, at i har fået talt sammen igen. :D

 

Jeg må indrømme, jeg har tjekket den anden tråd fra tid til anden, for at finde ud af, hvordan det gik den lille hund.

 

Ærgerligt det er dårlige nyheder, du kommer med. Jeg er sikker på, dit hjerte ikke byder dig andet end at støtte din nabo, til trods for jeres for-historie :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...