Hop til indhold

Hvilke racer drømmer I hemmeligt om?


Gæst Louise86
 Share

Recommended Posts

Gæst Bernerfan

Uh... jeg ved ikke, om det er "hemmeligt", men jeg har altid haft et blødt punkt for Tibetansk Mastiff... og Berner Sennen (sådan en har jeg) og Alaskan Malamute. Tre meget forskellige racer, men jeg er dybt betaget af dem alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 178
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ikke en hem'lighed..

 

Men jeg drømmer om at kæresten en dag gør alvor af sin interesse for schweiss. Så skal vi ha sådan en her (bestemmer jeg:-D)

 

i22563673._szw530h275_.jpgi14499497._szw530h275_.jpg

 

Bayersk bjergschweisshund

 

Jeg synes, det er en rigtig smuk hund, men lige nu har jeg rigelig at se til med de 2 labbe-drenge. som ikke har lige så højt aktiveringsbehov, som denne skønne race

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhh min drøm kommer snart til at gå i opfyldelse :D skal jo have en cavalier som er min drømmerace :D

men ellers så synes jeg at Kooikerhondjen er rigtig smuk, dog kender jeg ikke meget til racen

Löwchen og coton de tulear er nogle fantastiske små hunde... og jeg er også dybt fascinerede af shelties og pomeranians

 

Men min hemmelige drøm nummer 2 har nok altid været en saluki, jeg synes det er en helt fantastisk smuk race og kunne rigtig godt tænke mig sådan en, en dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...