Hop til indhold

Nordisk


Biene
 Share

Recommended Posts

Hvor i landet bor du? Der er nemlig Nordisk Weekend her i kreds 6, men der skulle man have været meldt til d. 1. marts...

 

Min far trænet Nordisk Spor med Lotte, men de nåede desværre aldrig at komme afsted... Jeg leger selv lidt med tanken om at den lille med tiden skal igang med runderingen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Caias mor er udtaget til nordisk i dm og skal afsted i weekenden. De har bestået lille nordisk også ved jeg.. De træner igennem dch. Opdrætters hjemmeside hedder raggie.dk - du kan jo smide hende en mail og spørge ind til det.. Jeg er sikker på at hun kan komme med lidt inputs til det at træne op til nordisk:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Caias mor er udtaget til nordisk i dm og skal afsted i weekenden. De har bestået lille nordisk også ved jeg.. De træner igennem dch. Opdrætters hjemmeside hedder raggie.dk - du kan jo smide hende en mail og spørge ind til det.. Jeg er sikker på at hun kan komme med lidt inputs til det at træne op til nordisk:-)

 

Det er rigtigt flot at komme til DM i nordisk spor.

 

Jeg træner selv i DcH, men hvor jeg træner, er der ingen, der træner nordisk.

 

Jeg vil kontakte Caias mors ejer, når hun har været til DM.

 

Jeg håber selv at kunne stille op i lille nordisk rundering til efteråret.

 

Tak for hjælpen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det er rigtigt flot at komme til DM i nordisk spor.

 

Jeg træner selv i DcH, men hvor jeg træner, er der ingen, der træner nordisk.

 

Jeg vil kontakte Caias mors ejer, når hun har været til DM.

 

Jeg håber selv at kunne stille op i lille nordisk rundering til efteråret.

 

Tak for hjælpen.

 

Hun gør sig rigtig meget i det at træne spor/eftersøgning, og har efterhånden gjort det i rigtig lang tid.

 

Ja skriv endelig til hende når de har været afsted til DM, bare skriv at Caias ejer Carina har fortalt at de træner spor:blink:

 

 

Og rigtig meget pøj pøj med det, jeg synes selv det virker enormt spændende... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun gør sig rigtig meget i det at træne spor/eftersøgning, og har efterhånden gjort det i rigtig lang tid.

 

Ja skriv endelig til hende når de har været afsted til DM, bare skriv at Caias ejer Carina har fortalt at de træner spor:blink:

 

 

Og rigtig meget pøj pøj med det, jeg synes selv det virker enormt spændende... :-)

 

Jeg synes også, det lyder rigtigt spændende, men jeg har aldrig prøvet det. Jeg vil så starte med rundering, og det kan jeg se, Caias mor også træner.

 

Det værste er. at det er så svært at finde arealer og skove, hvor man kan træne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg synes også, det lyder rigtigt spændende, men jeg har aldrig prøvet det. Jeg vil så starte med rundering, og det kan jeg se, Caias mor også træner.

 

Det værste er. at det er så svært at finde arealer og skove, hvor man kan træne.

 

Ja mor raggie gør sig i lidt af hvert:lun:

 

 

Det er nok ikke altid nemt mht. areal. Jeg ved at de træner i en skov, nok i nærheden af der hvor dch klubben holder til. De er i hvert fald meget tit ude at træne... :-)

 

Ih husk endelig at fortæl om det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja mor raggie gør sig i lidt af hvert:lun:

 

 

Det er nok ikke altid nemt mht. areal. Jeg ved at de træner i en skov, nok i nærheden af der hvor dch klubben holder til. De er i hvert fald meget tit ude at træne... :-)

 

Ih husk endelig at fortæl om det...

 

Uanset hvad man træner, kræver det en stor indsats, men det er jo sjovt at træne:-D. Vi træner rundering i en juletræsplantage, der kan man ikke se hundene, når de løber ud.

 

Jeg skal nok fortælle om det, når vi når dertil.

 

Hvad træner du selv? Jeg kan forstå, det er arbejdshunde fra den kennel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Uanset hvad man træner, kræver det en stor indsats, men det er jo sjovt at træne:-D. Vi træner rundering i en juletræsplantage, der kan man ikke se hundene, når de løber ud.

 

Jeg skal nok fortælle om det, når vi når dertil.

 

Hvad træner du selv? Jeg kan forstå, det er arbejdshunde fra den kennel.

 

Det kræver nemlig en stor indsats, men enig det skal være sjovt:5up:

 

 

Yes, en Aussie er en arbejdshund der bare elsker at være på og få lov til at bruge krop og hjerne.

 

Vi træner LP, og fra tid til anden sniger der sig også lidt rally og dogdancing ind.

 

Noget jeg virkelig nyder med Caia er at hyrde, så det bruger jeg også ret meget tid på, i hvert fald så meget det nu er muligt nu da jeg ikke har mine egne får :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...