Hop til indhold

Heltehund aflivet


ridiger
 Share

Recommended Posts

Kunne det ikke hænde sig at hunden havde haft voldsomt ondt et sted - og det ikke bare var "en hjernefejl"...?

 

Either way - stakkels Basse, synd han endte et sted hvor folk ikke havde tænkt sig om

 

Jeg deler din opfattelse. Jeg begriber ikke at man ikke vil sætte himmel og jord i bevægelse for at løse de evt. problemer Basse havde, når han har været årsagen til at de stadig har deres lille barn. (Det står der godt nok ikke noget om at ejerne ikke allerede har gjort men det virker ikke sådan, når man læser mellem linierne). Sikken tak at få!. :???:

 

Og den med hjernen der har taget skade, er mange dyrlægers kommentar, når de ikke kan give en fornuftig forklaring på at hunde opfører sig aggressivt. Det kan jeg også godt blive sur og harm over. :evil:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg deler din opfattelse. Jeg begriber ikke at man ikke vil sætte himmel og jord i bevægelse for at løse de evt. problemer Basse havde, når han har været årsagen til at de stadig har deres lille barn. (Det står der godt nok ikke noget om at ejerne ikke allerede har gjort men det virker ikke sådan, når man læser mellem linierne). Sikken tak at få!. :???:

 

Og den med hjernen der har taget skade, er mange dyrlægers kommentar, når de ikke kan give en fornuftig forklaring på at hunde opfører sig aggressivt. Det kan jeg også godt blive sur og harm over. :evil:

 

 

Ja det er sådan lidt en al-gyldig-løsning.. For man kan måske ikke lige finde noget, jamen SÅ må det være hjernen.. For det har vi set hos mennesker, men mennesker kan som regel også fortælle at det gør ondt i hovedet og vi derfor er irritable..

Ørv... stakkels hund.. Er blevet helt forelsket i Rotten på det sidste - så bliver sådan ekstra harm ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Advantage

jeg fik sammen tanke som nogen af jer andre. Måske havde han smerter efter sammenstødet med bilen (det havde da bestemt ikke været unaturligt) og derfor han ændrede adfærd sådan. Det kunne måske nemt have været ordnet med en tur til en kiopraktio eller bare en dygtig dyrlæge der i mine øjne burde have været obs på at det kunne være der problemet lå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...