Hop til indhold

Elektrisk pels ved børstning


Gæst Michelle w
 Share

Recommended Posts

Gæst Michelle w

Ja stakkels Reiki altså. Reiki hader, og har altid hadet at blive børstet. med tiden har han dog fået lært at det hører med, og står nu stille mens der børstes.

 

Men men, siden han gik i fæld for vel knap 1½ måned siden, bliver hans pels elektrisk når jeg børster ham. Og det betyder jo så at både han og jeg får stød, hvorfor han (forståeligt nok) er blevet endnu mere ked af at blive børstet.

 

Jeg bruger den samme karte (i metal) som jeg altid har brugt, men har dog forsøgt med en i plastic, men self stadig med metal"pigge" og har imellemtiden prøvet at smide ham i bad (bruger KW's minkolieshampoo) for at se om det hjalp, men det havde ingen effekt.

 

Findes der mon et produkt eller evt balsam, som kan tage elektriciteten? De sidste par børstninger har været med en kam, bare de steder hvor han ellers filtrer, men det er jo ikke holdbart i længden, så kom endelig med tips og/eller smid links til produkter der kan stoppe problemet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w
Jeg bader mine i sæbespånevand hele vinteren hvor de normalt bliver "elektriske"..Det hjælper faktisk ret meget

 

Det var da et smart -og billigt -trick:-)

 

Jeg har købt en spraybalsam i Matas uden parfume. Den sprøjter jeg Bella med inden jeg børster hende:-)

 

Osse smart.... og slet ikke omstændigt, det kan vi godt lide her hjemme:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...