Hop til indhold

Pirat søger ny familie.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Jeg er altså drønforelsket i han, og har forsøgt at overtale gemalen uden held - indtil videre......

 

Han er også bare skøn, ham Piratdrengen...og bliv endelig ved, med, at prøve at overtale manden :-D...hvad er det man siger...vejen til mandens hjerte går gennem hans mave, så mon ikke han kan overtales, hvis du disker op med alverdens lækkerier :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Gæst 8670-Mette

Hej tullemus

har været rundt og kigge herinde og syntes der er mange hunde der søger nyt hjem :/

jeg kunne godt tænke mig at blive plejefamilie for nogle af de dejlige hunde, er det noget man kan melde sig som eller hvordan foregår sådan noget?

Mvh Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Mette. :-D

 

Jeg tror nok, at de fleste, af de polske hunde jeg har postet herinde, har fået nye hjem.

Men hvis du gerne vil ansøge om, at blive plejefamilie, så kan skrive til Dragana fra Gadehunde.dk. Hun ved også mere om, hvilke hunde der søger plejefamilie.:-D

Det er hende der tager sig af det. Du skal bare skrive og fortælle lidt om dig selv.

Du kan skrive til Dragana på denne mail: [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...